Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    Çocukluk mevsimi

    Çocukluk mevsimi
     

    Yıl 1979 Gaziantep, soldan sağa, Bülent Özcan'ın erkek kardeşi Haydar Özcan, Bülent Özcan ve kız kardeşi Gülizar Özcan.


    Çocukluk mevsimi ne çabuk geçti,
    Hayaller güzeldi, düşler güzeldi...
    Annelerin yüzü daha güleçti,
    Baharlar güzeldi, kışlar güzeldi...

    Bulutlar üstüne ne düşler kurdum,
    Sapanla devleri gözünden vurdum,
    Gece Kaf Dağı’na çıkıp oturdum,
    Zümrüt Anka denen kuşlar güzeldi...
     
    Bir çağı yürürdüm iki adımla,
    Kişnerdi dal atım bağladığımda,
    Kaybolan bilyeme ağladığımda,
    Gözümden süzülen yaşlar güzeldi...
     
    Eylül `89, Gaziantep
     
    Bülent ÖZCAN
     
    Toplam blog
    : 1
    : 288
    Kayıt tarihi
    : 17.04.13
     
     

    Bülent Özcan, (d. 25 Şubat 1973, Sarız, Kayseri) Şair. Ahmet Ozan Akgüneş, Özlem Günay Aytekin, C..