Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Çocukluktan Fenerli Yusuf Şimşek

Çocukluktan Fenerli Yusuf Şimşek
 

Dün Çocukluktan Fenerliydi, bugün ise doğuştan BJK’li


Tam Trabzonsporla anlaşma yapacak derken, kıvrak bir vücut çalımıyla Beşiktaş’a geçti Yusuf Şimşek...


Ve ilk beyanatında, “Çocukluktan beri tuttuğum takım olan Beşiktaş’a geldim, ” dedi...


Oysa aynı Yusuf daha birkaç yıl önce Fenerbahçe’de top koştururken, “Çocukluktan beri Fenerliyim, ” demişti...


İnanmayan, internette soruşturma yapabilir ya da ünlü Fenerli Ercan Saatçi’ye sorabilir. Saatçi’nin Yusuf’u tarif ederken, “Hem beyefendi hem Fenerli, ” diye yazdığı yazının mürekkebi kurumadı henüz...


Sahi kaç çocukluk yaşadı Yusuf Şimşek? Kaç kimliğe sahip?


Belki de Trabzon’a transfer olsaydı, “Kendimi bildim bileli Trabzonsporluyum, ” diyecekti....


Trabzonspor’a attığı çalımı hatırlatan gazetecilere, “Valla benim yapabileceği bir şey yoktu. BJK ile Bursa anlaştılar, ben uymak zorundaydım, ” diye beyanat verdi.


Söylediklerinin yankısı dinmemişti ki, Bursaspor yöneticileri yalanladılar onu: Yusuf Şimşek Beşiktaş ile anlaşınca biz de onaylamak zorunda kaldık...


Aziz Nesin’in Gol Kralı kitabını okumamış olanlara şiddetle tavsiye ederim. Bu kitap, aynı adla Kemal Sunal’ın başrolünde filmleştirildi. Orada Yusuf Şimşek’i bulacaksınız. Eskiden de yaşıyordu, şimdi de yaşıyor, gelecekte de yaşayacak...


Bu anlamda, Trabzonspor taraftarları üzülmesin... Yetenekli bir topçuyu kaçırdılar, ama...


Ha, bu transferde, duyarlı Beşiktaş taraftarına hayran kaldım doğrusu. İnternet sitelerinde, yönetimlerinin yaptığı katakulliyi o kadar net ayıpladılar ki... Ne de olsa Baba Hakkı'ların, Süleyman Seba’ların rahleyi tedrisatından geçmişler. Helal olsun...

 
Toplam blog
: 173
: 2173
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1958 Trabzon doğumlu. Darüşşafaka Lisesi ve M.Ü. Siyasal Bilimler Fakültesi mezunu. Yazdığı kitapla..