Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

01 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Çoğaldım...

Çoğaldım...
 

Çok güzel günler geçirdim. Biliyordum ve inandım ve tam isabet doğruladım kendimi ve huzurluyum; çoğaldım....

Çoğalmak ne güzel, çoğaltmak sevgileri dostlukları.

Çoğaldım, tıpkı sönmekteki bir ocağın yeniden canlanması gibi. Çoğaldım kendimi de çoğaltarak.

Geleceğimi yaşıyorum...

Geleceğin gerçeği yoktur.

Yaşanmamış yaşanacakların sonsuz olasılıkları yerine aldığım nefesle ilgiliyim. Eymir'de harika bir gerçeğin içindeydim. Ülkemin onca uzak köşesinden gelen insanlarla ne çok birbirimize benziyormuşuz meğer. Ne çok aynı şeyler yaşanmış. Ne çok aynı şeylere üzülüp, aynı şeylere sevinmişiz. Ne çok aynı gerçeklerle yüzleşmişiz. Ne çok hasretmişiz birbirimize.

Orada olmadan anlaşılamayacak bir duygu bu.

Yazılarımız daha önce tanışmışlardı; bizler birbirimiz tanıyorduk zaten. Hesabımız tüm hesaplaraydı. Dost ipliğiyle bağlandık. Çoğalarak döndük hepimiz.

Örneğin sevgili Mehmet Eren, spor yaralanması yaşamış dün. İçim sızladı, merak ettim dostumu. Ve dediki bana, "beni arayan blog dostlarım var ve sakatlığımı unutturdular, sağolsunlar".

Zakkumlar tüm çiçeklerini açtılar...

Çoğaldık; hesabımızı sevgiye veririz, dost savunur bizi hayat mahkemesinde bizden habersiz....

Çoğaldık, kuşkuculara çok ayıp ettik, yok; yok birşey size, malzeme yok, ne yazık...

Çoğaldık, birbirini merak edenler, arayıp soranlar, çağaldık.

Çoğaldık, sıkıntılarımızı azaltarak, sevgimizi çoğaltarak çoğaldık. Çoğaldıkça hayatın daha güzel ve yaşanabilir olduğunu gördük. Çoğaldık, karşılıksız verebilmenin en güzel ödülünün sevgi olup yüreğimize aktığında.

Yaşama takılıp sendelediğimde ellerimden tutacak dostlarım, ellerinden tutacağım dostlarım var.

Çoğaldım; yaşama takılıp kalmayacağımdan, devriminde değişimin özünde, karanlık yolun çıkış tarafından yürütecek dostlarım var benim.

Durursa kalbiniz, güçlü nefesler tanıdım, yaşamlar verecek...

Benim, uzaklarda "nasılsın" diyen canlarım var.

Benim benlerim var, ben olmamdan, benden çıkan, bana dönen, kendimi gördüğüm, berrak serin sularım var;

benim koca yürekli dostlarım var; hayat, çekil önümden...

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..