Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Çoğu hanımın vazgeçilmezi; selülit:(

Beyler hormonları sayesinde şanslı bu konuda, ciddi hormanal dengesizlikleri yoksa aşırı yağlanmadıkları sürece selülit problemi yaşamıyorlar. Oysa biz hanımlar öyle mi, yaşa, kiloya bakmaksızın çoğu zaman yanlış beslenmeden, oturarak çalışmaktan, genetik faktörlerden vs... dolayı selülit problemi yaşıyoruz.

Bugüne kadar bulunabilmiş çok etkin bir yöntem yok bunlardan kurtulmak için. Geçici çözümler olsa da sebepler tekrarlandığı anda yeniden çıkıyorlar ortaya.

Çok küçük yaşlarda tanıştım selülitle, annemde de çok olduğu için kader dedim boyun eğdim. Yine de ara ara çok moralimi bozduğunda bu konuda o günün popüler yöntemlerini denedim tabii, az para ve zaman harcamadım ünlü markaların albenili selülit kremlerine:( Birkaç kez de masaj yaptırdım, masajın kesinlikle çok faydası var ancak maliyeti yüksek, doğru masörü bulmak zor, çok daha fazla zaman ayırmanız gerekiyor ve düzenli masaj yaptırmayı bıraktığınızda yine hoop eskiye dönüveriyorsunuz.

Sonra...sağlıklı beslenme sistemimi uygulamaya başladığım dönemdi, bir gün televizyonda o günlerin popüler bir sağlıklı beslenme uzmanı profesörün (ne yazık ki çok genç sayılabilecek bir yaşta, 60'larında ani bir şekilde kaybettik kendisini ama isim hafızası özürlü ben saatlerdir düşünüyorum adını hatırlayamadım, sakallı bir beydi, kusura bakmayın...) konuşması sırasında selülitten bahsetmeye başladı ve 2 yöntem anlattı.

1. yöntem çay; biberiye, anason, rezene eşit miktarlarda çay yapılıp içilecek,

2. yöntem yağ; biberiye yağı+susam yağı+melisa yağı yine eşit miktarlarda karıştırılacak ve selülit olan bölgelere hafif bir masajla yedirilecek günde en az 1 kere

Ben bu 2 öneriyi de ciddiye aldım. Üst üste 2 yıl 3'er ay hem çayı hem yağı hazırladım ve kullandım. Çok ciddi, gözle görülür olumlu etkisini bizzat gördüm. Tabii bu 2 yıllık dönemde sağlıklı beslenme sistemimi uygulamaya devam ettiğimi söylememe gerek yok sanırım.

Dolayısıyla sizi yanlış yönlendirmek, gereksiz heveslendirmek istemem ama derim ki ne kaybedersiniz ben çok şey kazandım, hazır beslenme düzeninizi de değiştirip iyileştirmişken gelin 3 ay selülit yağı ve çayı kürünü de uygulayın ve yazın deniz kenarında daha mutlu, daha huzurlu olun.

Beyler siz de hanımlarınıza önerebilirsiniz tabii:)))

Not: Sonradan portakal yağının da selülitler üzerinde ciddi etki sağladığını öğrendim ama benim uygulamalarımdan sonraydı dileyenler ilave edebilirler.

 
Toplam blog
: 25
: 1648
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

Annem çok dua etmiş "abisinden çok çektim ne olur bu iştahlı olsun" diye; olmuşum da.... 1 yaşınd..