Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Çok biliyorlar

Çok biliyorlar
 

Görsel Yasemin Okatan ın objektifinden.


Herkes bana arkamdan "deli" diyormuş
Üzülmeyeyim diye yüzüme söylemiyorlarmış
Aman... ne lütuf

Güya sen çoktan gitmişsin de
Ben kendi kendime konuşuyormuşum

Her sabah yastığına "günaydın" dediğimi duyanlar olmuş meselâ,
Her pazar gömleklerini yıkayıp asıyormuşum balkona

Hatta geçen gün her zaman gittiğimiz çay bahçesine gitmişim
İki bardak çay istemişim
Ben içmişim kendi bardağımı seninki kalmış
- İçmeyecektin madem niye söyledin o çayı, demişim
- Bak seni kimse görmüyor yine bana deli diyecekler, demişim

Of hep konuşuyorlar ne çok konuşuyorlar
"Bana bir şey olursa ben varmışım gibi yaşa" demiştin
"Söz ver" demiştin
Sözümü tutuyorum bilmiyorlar...

Herkes bana arkamdan "deli" diyormuş
Üzülmeyeyim diye yüzüme söylemiyorlarmış

Bu dertle ben de fazla yaşamazmışım
Aman ne saadet...

Tülce

 
Toplam blog
: 8
: 580
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

EGM de Bilgisayar İşletmeni Edebiyat ve Fotoğrafçılık ilgi Alanları Yazmak ve Okumakla mu..