Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Çok ciddiyim!

Çok ciddiyim!
 

Milliyet Blog sayfalarında gezinmeye çok daha önceden başlamıştım ama ilk yorumumu 11.12.2006’da yazmışım. Aradan bir yılı aşkın bir süre geçmiş.

Bu sürede çok güzel yazılar okuyup çok değerli insanları tanıma fırsatı buldum.

Sn. Beenmaya’nın insanın ruhuna dokunan satırlarında duygulandım.

Sn. Akdenizli’nin yazılarını tekrar tekrar okuyup düşündüm.

Sn. Nilgunok’un yaşadığı güzellikleri paylaşmasındaki ustalığa hayran oldum.

Sn. Solohan’la güldüm, kitabıyla da hala gülüyorum.

Sn. Boncukali’nin sohbet edercesine samimi tarzıyla keyiflendim.

Sn. Eğitimciosman’ın yazılarında Türkçe’nin güzelliğini buldum.

Sn. Planet’in yazı dizilerinin takipçisi oldum.

Sn. MuDo’nun anılarıyla geçmişe gittim.

Sn. Omerscetin’in kaliteli yazılarını okuyarak girdiğim MB dünyasına gün gelip de “yazarak” dahil olacağım hiç aklıma gelmemişti.

Ve ben artık, Beşiktaş’ın yedek kulübesinden sahaya çıkmaya karar verdim. Duyuyor musunuz Sayın Ümit Culduz? “Mizah ciddi iştir.” dersiniz hep, biraz da ben ciddi olayım diyorum. Ne dersiniz?

Gülümseyen yazılarıma zaman ayırıp okuyacak olanlara şimdiden teşekkür ediyorum.

Sevgiler, saygılar.

 
Toplam blog
: 61
: 2350
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

17 yaşımdaydım yazmaya ilk başladığımda. Dünyayı tanımaya çalışırken kendimi de tanıdım zaman içinde..