Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

25 Mart '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

ÇOK FİLİM HAREKETLER BUNLAR

ÇOK FİLİM HAREKETLER BUNLAR
 

internetten alıntıdır.


Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Dün akşam Kanyon Cinebonus sinemasında BKM’nin Mutfak oyuncularının oynadığı Çok Film Hareketler Bunlar filminin galasına davetliydik, hala görmediğim alışveriş merkezini bu sebeple görmek de iyi olacaktı. Mimarı çok alınmış niye şimdiye kadar görmedim diye. Esentepe’den Levent’e arabayla bir saatte ulaşmak canımızı sıksa da radyoda çalan Türk Sanat müziklerinden birbirimize şarkı hediye ederek bu süreden de keyif aldık. Mimarisi farklı olsa da bütün alışveriş merkezleri aynı görünüyor gözlerime. Kadınlar açık ayakkabılara, kısa kollulara geçmiş çoktan, demek ki buranın serin rüzgarı bunlara işlemiyor.

Arkadaşlarımızla buluşacağımız kata çıkarken, “Bak, Ayşe Arman” dedi güzel gözlüm, sırma saçlım. Gitmeyeyim diye elimden çekiştirdi. Hiç kaçar mı, hemen kurtuldum ellerinden. Merhaba Ayşe Hanım, evet benim, ben Çıngıraklı Sarı Yılan (yıllar önce sıcak bir yazıyla ilk kitabımın önsözünü yayınlamıştı bu başlık altında), sarılmalar, içten konuşmalar, günlük yorgunluklarını anlatan sıcacık bir sohbet, tekrar sarılmalar, eşimi tanıştırıyorum, aynı sıcak davranışlarla karşılanıyor o da, ayrılıyoruz görüşürüz diyerek. Tokalaşması, sarılması sıkı ve güçlü, içten, her haliyle olduğu gibi. Bu benim için gecenin en güzel anı, mutlu oluyorum onunla tanışmaktan.

Yemek yerken konu öncelikle Ayşe Arman, güzel bir sohbet eşliğinde mutluyum. Saat yaklaşıyor kalkıyoruz, kırmızı halılı koridordan ünlüler geçiyor, gazeteciler resimlerini çekiyor, değişik bir atmosfer. Filmden fazlaca bir beklentim yok, ben gecenin armağanını aldım kendimce. Film başlıyor, gülüyoruz-gülüyoruz. Tarzlarına alışkın olduğumuz yazar-oyuncular bana göre zaten iyiler. Televizyon dışında uygulanmayan sansür ortadan kalkınca daha serbest gülüyoruz bizde. Konuların güzel işlenişleri, konudan konuya geçişler, kostümler, mekanlar, müzikler her şey iyi geliyor gözlerime ve kulaklarıma. Hiç düşünmeden gülüyor bütün salon. Zaten düşünerek gülmek yokmuş psikolojide onun için iyice rahatız. Film yarın gösterime giriyor, hiçbir şey düşünmeden gülmek isteyen herkes görsün derim içtenlikle. Bu çocuklar iyiler ama ben en çok bıyıklı kadın tiplemesine bayıldım.

Kafanızı dağıtmak için “Çok Filim Hareketler Bunlar” filmi ideal bir sebep. Şimdiden iyi seyirler diliyorum.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..