Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Çok geç...

Çok geç...
 

YOL... S.GÜZEL


Kaç kere üzdüm seni.

Kaç kere tövbe ettirdim belki de sevmeye.

Hani o akşam söz vermiştim

Sekizde demiştim, bekle beni…

Bekletmiştim seni söz verdiğim yerde.

Terk edeceğini sanmıştım.

Terk etmedin oysa.

Hani çok kızdığını bile bile, gereksiz kıskanmıştım seni sahildeki sarışından.

Dalgalara izin vermiştim, sen görmeden yazdığım adını kumsaldan silmeleri için.

Yaptığım kaprislere kızıp söyleneceğini sanmıştım sonra.

Tatlı tatlı gülümsedin oysa.

Anımsıyor musun bir gün “yağmur yağacak, gitmeyelim” dedin adaya.

Seni ısrarla götürdüğüm adada, bir saçak altında sırılsıklam olduğumuz o an,

“söylemiştim sana” demeni bekledim, söylemedin oysa.

En deli anlarımda bile güvendin bana, her şeye rağmen sıkı sıkı sarıldın.

Tüm yaşadığımız olumsuzluklar sonunda ilişkiyi sonlandıracağını sandım.

Beni bırakmadın oysa.

Benim de senin için yapmak istediğim çok şey vardı.

O talihsiz kaza anında orada olmasaydın ve her zaman ki gibi geri dönebilseydin eğer…

Her şey için çok geç artık, çok geç...

Hayat ertelemeye gelmiyor, yapmak istediklerin için yarınlar olmayabiliyor.

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..