Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '20

 
Kategori
Siyaset
 

Çok İnce

Oy vermiş biri olarak ben dahil kızıyor öfke duyuyoruz İnce'ye, 'parti kurmaya çalışıyorsa mevcut iktidarın değirmenine su taşımış olur ve kendi partisini böler' diye..

Peki, parti kurarsa gerçekten de mevcut iktidara destek mi vermiş olur? ve partisini ikiye böler mi?

Bu soruların yanıtlarını vermeden önce Muharrem İnce'nin profiline kısaca bir bakalım isterseniz. Dedim ya ben de kızdım böylesine çıkışına ama 24 haziran seçimlerine baktığımda iki ay gibi kısa sürede başarmış olduğu başarıya alkış tutmamam haksızlık olur diye düşünüyorum.

Kılıçdaroğlu'nun dürüstlüğüne adalet duygusuna sahip olduğuna ve politikadaki bilgi birikimine kimse laf edemez ama tüm bunlar yeterli değildir cumhurbaşkanı seçilebilmek için. Kemal bey bugüne kadar zaten 'cumhurbaşkanı olacağım' diye laf etmedi biliyorsunuz.

İnce, 'ben cumhurbaşkanı olacağım' iddiasında bulunuyor başından beri.

Muharrem İnce'de Süleyman Demirelvarı uslüp var. Hazırcevap politikacıdır. Zaten 24 haziran seçim kampanyalarında özellikle İstanbul ve İzmir kitlelerinin o denli yoğun olmasının sebebi klasik eski özlem duyulan politikacı izlenimi vermesi ve vatandaşa yakın duymasından kaynaklıydı.

İnce'nin parti kurup kurmayacağı henüz netleşmi değil ama kurarsa, seçim meydanlarında tıpkı bir dönem Demirel'in kullandığı 'düşün peşime!' sloganıyla yola çıkarsa ve kitleyi arkasına alırsa kimse şaşırmasın.

İnce, önümüzdeki seçimlerde seçimi kazanırsa hepimiz herkes 'en büyük İnce, başka büyük yok!' demeye başlarız. Baştacı yaparız.

Oysa eleştiriyorduk 'partisini ikiye bölmeye çalışıyor ve mevcut iktidarın değirmenine su taşıyor' diye..

Ülke, böylesine kısırdöngülü ucuz politikalardan bakalım ne zaman kurtulacak?

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..