Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

Çok kıymetli blog yazarları, blog okurları

Çok kıymetli blog yazarları, blog okurları
 

Son bir kaç gündür blog okuyorum, yorum yazıyorum, yazanlara yanıt, mesajlara yanıt böyle geçip gidiyor günler. Hafta sonu aldığımız acılı haber benimle birlikte birçoğunuzu üzdüğü kesin. Elde değil tabi ki. Benim okuduğum bir çok blog yazılarında hemen hemen bir karamsarlık, bir üzgünlük sezdim. Zaten üç-beş gündür teknik nedenlerle yaşadığım bazı olumsuzluklar da üstüne gelince başka biri oldum sanki. Erdim mi ne? Lokma döktürmekle ilgili yazımı bile farklı cümlelerle bitirmişim nasıl olduysa.

Bu şekilde süren tekdüzen ortamı dağıtmak, tanıyabildiğim kadarıyla bazı arkadaşları blogumda anmak istiyorum. Bu da olsa olsa mizah yoluyla olabilir. Anılar için çok erken daha. Mizah yazmak istiyorum, ilham beklerken başıma başka işler geldiği için sahile falan inmek istemedim bu kez. Bloglarda arayayım, belki bulurum düşüncesiyle okuyup duruyorum.... O da ne! Mustafa (MUMCU) abim yazmış, arasan bulunmaz, Başlık:

- "Milletvekili adayları beni üzüyor"

Sevgili abimin üzüldüğü şeye bak. Bir yorum, anında yanıt. Yanıtına bir yorum, anında yanıt, sanki çet :) yapıyoruz. Dayanamadım daha fazla üzülmesine, kendimi bu siyaset denizine atmaya karar verdim. Kurtlar sofrasında bir blogcu. Doğru bizim partinin Karşıyaka İlçe Başkanlığına.

- "Aday adayı olmak istiyorum" dedim. Tepeden aşağıya bir süzdüler önce. Kendimi tanıttım, yazdığım blogları okudular, kime, ne yorum yazmışım, kimden ne gelmiş, baktılar, incelediler, hemen sordular?

- Paran var mı?

- Yok, var, (büronun kira, ssk prim borcu - vergiler için parası bende)

- Ne kadar var?

- Beşyüz YTL kadar var.

- Yetmez, 5000 YTL gerekli.

- (Çüşşş. Partiyimi satın alıyorum. Bunu içimden söyledim). Pazarlık etsek, senet, K.K. geçmez mi?

- Tamam ver 500 ü, gerisini senet yapalım.

- Pazarlık yaptık 5000 YTL den, kolum koptu ama 1000 YTL ye işi bağladık. Çok çabuk oldu herşey, şaşırdım, sevindim ama belli etmedim. "Mustafa abim de ne sevinir artık" diye de içim hop hop ediyor.

250 YTL. Haziran'ın 15 ine, 250 YTL Temmuz 15 e. İki senet 500 YTL artı nakit 500 YTL toplam 1000 YTL ye aday adayı oldum bizim partiden. İzmir'de çevrem geniş, ama en çok buradaki arkadaşlara güveniyorum. Ne de olsa iletişim çok önemli. "Sırrını söyleme dostuna, dostunun dostu vardır o da söyler dostuna" örneği aday adaylığım çabucak yayılır. Faydası olur muhakkak.

"Çok blog yazıldı o yer için, hatta ben de yazdım, ismini söylemeyeyim, antipatik:) olmasın" İyi ki o yere gitmiş ve bir sürü arkadaşla tanışmışım, burada tanıştığım arkadaşlarım da var, yani az çok tanıyan vardır diye düşünüyorum. Bir yandanda ne diyecekler diye merak da ediyorum. Onlar da sevinir, sırtımı sıvazlar, yanındayız, destekliyoruz benzeri sözlerle beni daha da motive ederler, hatta;

- "Blog'dan biri. İçimizden biri. Bizden biri. Sorunlarımızı en iyi o biliyor. Dağ başını duman almış.. ."

Bu ve benzer sloganları bile hazırlamışlardır, belki de.

Ara ki bulasın, kimse yok etrafta. Mesaj iletiyorum yanıtlara şaşırdım;

Mehmet Eren "abi biliyon, sakatım", Ahmet Aydın "abi Mehmet sakat, çift vardiya çalışıyorum", Ahmet Üstündağ "ellinci blogumu bir oku neler var neler", Muzaffer abi (CELLEK) bile " bu günlerde matbaada işlerim çok fazla", Hakan Karaduman "sen soyadımı yanlış yaz, bide..." (haklı ona bir şey diyemem, düzeltmiş olmama rağmen), Necati, a-siyazar "benden önce sen ha!", Celal (ÇELİK) "tatildeyim 21 Temmuz'da döneceğim" Necmettin bey "youtube harika, şarkılar enfes" ve de Sarı Papatya, Adana'daki tek ümidim "derslerim çok, bilgisayara izin yok, karneleri alalım, bakarız",

Aynur, Neşe, Sema, Serap hanımlar, hemşerim güya yolun diğer yarısı, Sevim, Nilgün, Tijhal hanımlar onlar da yoklar etrafta. Ya cici kızlarımız, Özlem, Düş, Guguk kuşu, F ulya, Tuğba, Hoşsada, Meltem, Gülçin daha kim varsa... Şarkı söyletene kadar, abicim abicim, sonrası? Daha kime mesaj attıysam yanıt alamadığım gibi çoğu da kayıp sanki.

Editörlerimi tanımıyorum, mesaj ilettim "Yazın onay almış, buna şükret, daha ne yapalım:)"

Mustafa abime tekrar döndüm, anlattım durumu, sevindimi, çıldırdımı anlayamadım telefonda:

- "Sevgili kardeşim, sorup duruyorum, Nezahat BAYRAM'la yakınlığın nedir önce onu söyle, bugün ayın kaçı, senin evinde takvim yok mu, bizim parti ne partisi, ben ne yazdım sen ne yaptın, Ben diyorum İbrahim Tatlıses, sen diyorsun İbrahim Müteferrika , sen git stadında top oyna İLYAS BAYRAM, listeler asıld...o kadar duyabildim, telefonu kapattı yüzüme, ne demek istediğini anlamadım, ama kızdığı kesin. Bağıra bağıra konuşuyordu, üstelik bir sürü imla hatası da vardı ama yazmayayım kızgınlığı daha da artabilir:)

Pelin Kalyoncu blog yazmıştı. Ben de yorum yazmıştım, o da bir akşam "İzmir'liler bir araya gelelim, krep yiyelim demişti, " şimdi hatırladım. Ona bir mesaj ileteyim, en kısa zamanda toplasın arkadaşlarını, Konak Pier'e, umudum onlarda artık.

Çoktandır mizaha ara vermiştim. Ama o da benim hayatımın bir parçası. Umarım adı geçen arkadaşlar alınmazlar, bahsetmediklerim de niye bizi yazmadın demezler, mutlu kalın.

Resim : Bill Clinton (ben değilim, yanlış anlaşılmasın)

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..