Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Çok komiksiniz :))

Çok komiksiniz :))
 

Uzunca bir zamandır nedense yazı yazmaya elim gitmiyor. Ama bu, bloğa girmiyorum anlamına gelmiyor.

Vakit buldukça şöyle bir gezinip gidiyorum. Bazı şeyleri yeni keşfediyorum...Mesela daha önce kızdığım veya rahatsızlık duyduğum yazılara ve yorumlara başka bir gözle bakmaya başladım. Şİmdi bana hepsi çok komik geliyor, yani sizin anlayacağınız bloğa artık okuyup gülmek için giriyorum.

O kadar çok gülünecek yazı ve yorumla karşılaşıyorum ki bazan kahkahalar bile atıyorum. Çok yaşayın emi :))))

Yalnız bu yanlış anlaşılmasın. Zira hiçbiri mizah kategorisinde değil !

İnsanların birbirilerine hitap tarzları ve şöyle bir döşenip arkasından da selam ve saygılarını sunmaları yok mu? İşte o zaman kopuyorum valla...

Evet, Milliyet blogda son derece ilginç ve de komik bir tarz geliştirdiniz arkadaşlar. Küfüre benzer sözler ama arkaısndan saygı sunma... Valla politikacıların sizden ders alması gerekiyor diyeceğim ama onlar da aynısını yapıyorlar. Yalnız ufak bir farkla... Onlar baştan sayın kelimesini kullanarak yapıyorlar. Bence sizler de sayın (....) diyerk başlayıp gerekeni söylerseniz daha az parmalarınız yorulmuş olacak. Ne gerek var değil mi?

Aman ha , bu yazıyı okuyupta yazı sitiliniz bozmayın. Şunun şurasında birazcık gülüyorum, ondan da beni mahrum bırakmayınız.

Selam ve saygılarımla :)))))

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..