Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Çok mu zor sevebilmek, ya sevdiğini ifade edebilmek?

Çok mu zor sevebilmek, ya sevdiğini ifade edebilmek?
 

Bu sabah ne yaptım biliyormusunuz?

Oturdum bilgisayarın karşısına,

Can Yücel'in o çok muhteşem şiirini, en son dörtlüğünü sayfanın en soluna ayırarak tüm sevdiklerime yolladım.

Sen benim için son derece güvenilir ve güzelsin demenin çiçeksiz çiçek sunmanın,
bir demet yansımasıydı bu...

Ve umuyorum ki maili açıp okuyan tüm dostlarıma karanfil kokuları ulaşmıştır.

Dostlar ırmak gibidir,

İnsanlar vardır; berrak, pırıl pırıl bir deniz. Boşa gitmez ne kadar güvenseniz. Dibini görürsünüz her şey meydanda. Korkmadan dalarsınız, sizi sarar bir anda. İçi dışı birdir çekinme ondan. Her sözü içtendir, her davranışı candan...
Can Yücel

Sevgi iletmek mutaka pahalı hediyeler almak ya da orkideler postalamak ya da şık lokallerde yemekler yemekle, mücevherler ile olmuyor,
işte sadece bir dörtlük ile, SEN BENİM İÇİN DEĞERLİSİN, VAZGEÇİLMEZ BİR DOSTSUN, diyebilmenin yolu aralanabiliyor.

Yeter ki içten olsun duygularımız, samimi olalım.

BU DÖRTLÜK TÜM MİLLİYET BLOGÇULARINA DA GİTSİN.

Dilerim buradaki dostluklarımız hiç silinmez bozulmaz ve de yıkılmaz.

SEVGİYLE KALIN.
-
NİLGÜN ÇAKICI

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..