Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Çok özledim..

Çok özledim..
 

Çığlıklarım duyulmasın diye bastırdım göğsüme. Feryatlarım inci seli gibi akıyor gözlerimden. Çok özledim...

Duyulmasın, bilinmesin diye sızlayan yüreğimin acıları, bir sana bir bana doldurdum kadehleri… Sağlığına diyip kaldırdım. Gözlerini aldım karşıma, sensizliğine meze yaptım bakışlarını… Sohbetini haydari yaptım, sımsıcak gülüşünü mey… Saki oldu hasret, boşaldıkça doldu kadehim kahırla… Çok özledim…

Menekşeyle söyleştim sen diye, karanfil oldu umutlarım… Yanan mum gibi eridim geç saatlere dek, ne sen vardın ne de sımsıcak ellerin…

Bir elim telefonda, diğer elimin parmakları resminde… Aramak istesemde varmıyor elim. Geç saatlerin gözkapaklarında ki ağırlığını hissediyorum çok uzaklardan. Masum bedeninin kıvrımlarında ki yorgunluğu gözlüyorum sana açılan pencereden. Resmine dokunuyor, ağlıyorum… Çok özledim…

Boynuna sarılmak istiyorum. Kucaklamak seni, bebek kokunu çekmek içime... Kalakalmak kapı girişinde, durdurmak saniyeleri, iki elimle yüzüne dokunup sevmek seni… Yüreğime bastırmak…

Sessiz çığlıklarım karışıyor geceye, kuşların kanadında dualarımı yolluyorum…

Bu gece fırtına var, tıpkı ruhumda ki gibi…Sımsıkı kapatıyorum pencereleri… Dokumasınlar istiyorum sır dolu güncemin yapraklarına… Üzerini örtüyorum üşüme diye… Yağmura karışıyor özleme isyanlarım.. Çok özledim….


24.Nisan 2009

Nur Zeynep

Canım Oğlum seni çok seviyorum....

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..