Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Çok özledim Seni

Gözyaşlarımın sıklığıyla anlıyorum bunu

Hıçkırık seslerimin yoğunluğuyla

Elimin sürekli resmeni gitmesiyle

Bilmediğim bir acı var kalbimde

Gittikçe artıyor her gece

Şarkılar daha bi acıtıyor canımı

Adın düşmüyor dilimden

Sürekli sen varsın

Kalemimde daha sık yazıyor bu ara seni

Nereye gitsem buluyosun beni

Kaçmak istesemde başaramıyorum

Her seferinde daha çok var oluyosun yok olmak yerine

Her seferinde daha çok özlüyorum seni

Göz yaşlarımın sıklığıyla anlıyorum bunu

Hıçkırık seslerimin yoğunluğuyla

Elimin sürekli resmeni gitmesiyle.

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..