Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Çok Özlüyorum Seni

Ama yine de çok özlüyorum seni
Arada milisaniyeler oynasa da 
Son görüşmemizin üzerinden …
Daha üzerime sinmiş kokun gitmeden burnumdan 
Kokunu özlüyorum 
Zaman ile yarışıyor özlemim 
O ne kadar hızlı ise özlemim de o kadar hızlı
Kapılmak istiyorum ben de 
Diğer insanlar gibi günün telaşına 
Sonra bir şarkı çalıyor 
İçinde sevmek geçen 
Özlemin yine kuşatıyor benliğimi 
Olmuyor..  kaçamıyorum senden ..
Aslında çok şey değil beklediğim hayattan 
Bir miktar gülüşün,
Bir tutum kokun,
Onlar da olmasa anlamsız kalır ömür ..
 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..