Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
640
 

Çok pis taşınasım geldi

Çok pis taşınasım geldi
 

Ofiste uzun süre oturarak çalışmak, bilgisayar başından saatlerce kalkmamak. Sonuç ? Dublu ve dublu ve dublu www. FITIK nokta kom! Artık bel mi olur boyun mu bilemem orasını. Gerçi uzun süre mesai dolayısıyla çalışmak sinirlerinizi bozar ve fıtık oldum ya dersiniz . Jarnannnaaa Jarnannnaaa modi keççene Jarnannneee modi keççene. Ne mi bu ? Bir Rumeli türküsünün sözleri. Ne demek istediğimi birazdan anlayacaksınız. !  

Kompozisyon girişiyle konuya giriyorum müsadenizle. Bilirsiniz canımın içi Türkümün, yurdum insanının klasik şehir içi ya da dışı göçleri vardır. Mesela ; taşınmak. Ev taşımak tabiri caiz ise. Eşya taşımak kadar nalet birşey yok ya. Kocaların ölüme kadar çekeceği bir ceza da diyebiliriz bir bakıma. E kıramıyoruz tabi eşimizi. " Hayatım şu koluğu şuraya mı alsak acaba ? " ile başlar , " başka eve mi çıksak " olur, bilahare ardı arkası kesilmeden devam eder. " Ya hayatım o koltuk orada iyi bence boşver şimdi. Eğer başka eve çıkmak istiyorsan şu bizim yandaki sitenin çatısına çıkıp kaçak video indirelim siteden ( ıyyy iğreenşş ) sonra biz de inelim. Bir pazarım var onu da sakatlanarak geçirmeyelim " .  

" Lütfeeğğn beni seviyorsan.... yaparsın. " diye bir sevgi tehdidi bırakılır ayak uçlarına. Hmmmmm " e tamam bakalım öyle olsun. Yine ince bağırsağımdan yakaladın beni " diyerek kıyamadığımızı göstermeye çalışırız.  

Aklıma gelince çok güldüğüm bir konu var. Az önce de Jarnannnaaa Jarnannnaaa modi keççene şarkısını dinlerken yine zihnimde canlandı, " hadi hadi nooluuur blogunu yaz " diye tepikledi karnımı içimdeki muzur çocuk. :)) Bu dinlediğim şarkı Elveda Rumeli'nin dizi müziği. Bak dinleyin siz de, çok hareketli ve güzel bir parça JARNANA..... www.youtube.com 'dan dinleyin mesela.... 

Bazen bizim Türk filmlerde ya da dizilerde görüyoruz. Genelde aile konulu yapımlarda olur bu. Bir aile memleketten gelip İstanbul'da inip bir eve yerleşirken ve eşyasını indirirken ( biliyorum nakliyat firmaları var ama memleketten geliyor parasız pulsuz, çok da pahalı bir de, akabinde kamyona yüklenmiş eşyalar ) bir anda neşe pınarları saçılmaya başlar ortalığa. Bir anda oynak bir müzik dın dınlamaya başlar dizide.  

Yönetmen seslenir:  

" evet çocuklar taşınıyoruz. Biraz enerjik olun yaa. Heyy hey taşınasım var moduna giriyoruz epp beraber " .. Motööööööööörrr..Ekşıınnn...Şakk !  

Hobaaa hop hop kop kop... Teyy tey... Nooluyo yaa ? Nedir bu enerji , yük taşıma aşkın mı depreşti arkadaşım ? :))  

Allllaaaamm yaa inanamıyorum bana. İçimde manyak bir enerji var. Sabahlara kadar koltuk taşımak istiyorum 6. kata kadar. Çamaşır makinasını kimseye bırakmam sırtımda taşııcam köleler gibi. Noluur bırakıın. Allaaam hiç bu kadar güzel eşya taşımamıştım. İstanbul'un havasından enerjisinden midir bilmem, psikopatça kamyondan eşya indirip çıkarmak istiyorum. Hatta kamyonu da çıkartıyım bizde kalsın bu gece. 

Çok çok çok hatta, o sırada yan taraftaki evde oturan yakışıklı çocuk, taşınan güzel kıza yardım etsin tanışsın. Hatta ve hatta eşyayı taşırkene eli eline deyse ampul şeyy pardon elektürük oluşsa sokağın lambaları yanıp sönse...Bi de adını Feriha koysam cuk otursa. Çılgınlık bu resmen. Sonra evin annesi sıcağı sıcağına bir peksimet kızartsa, yanına da çakkıdı çakkıdı kavanozda çalkaladığı ayranı da yanına eklese nakliyat mönüsü olarak :)) doyamasa eşya taşımaya , ne güzel olsa, di mi olsa ... Ama ertesi gün bel fıtıkı olup heryerimiz tutulmuş olmasa. Görürüm ondan sonra senin hey heyy aman Allahım ne güzel eşya taşıyorum keşke hiç bitmese ... aşkını.  

Bütün dünyaaa buna inansaaa bir inansaaa hayat bayram olsaaaa.. . . . İnsanlar el ele tutuşsa eşya taşısa uzansak koltuğaaaaa .... :)) şşşt noluyo yaaa ?  

Manyak bi durum işte. Sanırım bu taşınma müziğinin enerjisi size kadar gelmiştir. Bütün dünyaaa buna inansaaa bir inansaaa hayat bayram olsaaaa.. . . . komşular el ele tutuşsa eşya taşısa uzansak çekyata vitrineee .... :)) tööbe tööbeee... Jarnannnaaa Jarnannnaaa modi keççene :)) tamam yeter artıkın beya dinlenin biraz...  

Daha taşınacak çoooooooook eşya vaaar ... :)))))))  

Haydi kalın sağlıycakla....... Jarnannnaaa Jarnannnaaa modi keççene :)) Bir de ELVEDA RUMELİ " JARNANA " müziği ile dinleyin. Çok neşeyle dolacaksınız sizi temin ederim :)  

GÖKHAN CENKER 

Nonethelessh bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Şunlar kalmış bak burada. Dur onları da ben taşıyayım :)) Jarnana jarnana :))) Dinleyerek okudum, ama şarkı hala devam ediyor :)) Yanana yanana diye okuyorlar :)))

Emine Supçin 
 01.03.2011 16:13
Cevap :
modi keççene :)))) ablam sana taşıttırır mıyım ben beya :=) sen yorulma diye nakliyatçıları çaarırım anadın mı :=) benım Eminemı yoramazlar beyaav :)  02.03.2011 8:16
 

Kankoluşum la,sankim senin kelime haznen gelişti :)) Okuyuverdim ... Sürükledi :))

Serçe! 
 28.02.2011 0:26
Cevap :
İLHAM MELEKLERİ OKUYANA KELİME HAZNESİNDE KREDİ AÇIYOR KANKAM :) YAZDIKÇA YAZASIM GELİYOR AKLIMA DA GÜZEL KELİMELER GELİYOR :) CANIM BENİM. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUN İÇİN :)) KANKOŞUM BENİM :) GÖRÜYORSUN Dİ Mİ GERÇEK DOST BELLİ OLUYOR İŞTE. SERÇEM İYİ Kİ VARSIN.  28.02.2011 11:12
 

O bahsettiğiniz sebeplerden ötürü ben de fıtık kervanına katıldım. Uzun zamandır almadığım tedavi kalmadı.. Allah düşmanımın başına vermesin.. (Komşu sayılırız, ben de Kartal'dayım :) Sevgi, hürmet ve muhabbetle

Murat HACIOĞLU 
 25.02.2011 16:42
Cevap :
sormayın bel fıtığı mahvediyor beni. bazen sağ bacağımı sürüdüğüm oluyor yürürken. Allah kimseye vermesin. size de geçmiş olsun. Kartalın neresinden ? selamlarımla..  25.02.2011 17:23
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 749
Toplam yorum
: 2097
Toplam mesaj
: 46
Ort. okunma sayısı
: 1889
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster