Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

Çok pişmanım

Çok pişmanım
 

bu resimden sonra daha ne söylenebilir ki?


Evet evet karar verdim; 12 seneden sonra anlayabildim yanlış yerde olduğumu, geç oldu ama çok pişmanım..

Defalarca mayın döşedim yollara cana, canlara kıymak için... Ve kıydım da körpelerin canına ama çok pişmanım!

Eyleme katılmadım yakın korumalık yaptım. Korumasız insanları katleden yaratıklara ama çok pişmanım.

Sağlık problemlerim vardı elime silah almadım. Tamam onlara yardımcı oldum. Bu terörizmin içinde yer aldım ama çok pişmanım..

Kaçınca öldürülmekten korktum, tavuk keser gibi insan öldüren bir oluşumun içinde olsamda, insan canı tatlı, öldürülmektense öldürmeyi yeğledim ama gerçekten pişmanım...

Bayrağın kırmızısına kırmızı kattım şehit kanlarıyla, ocaklar söndürdüm, yetimler, dullar bıraktım, gözü yaşlı anaları yaktım yandırdım ama çok pişmanım.

Eee ne zaman çıkıyorum pişmanım dedim işte daha ne istiyorsunuz..

Bu arada Abdullah Canalan(Öcalan) pişmansanız size de bi güzellik düşünürüz, büyüklük bizde kalsın di mi ama önemli olan pişmanlık.

Acaba şehit aileleri bu olaylar yüzünden bu ülkede yaşadıklarına pişman olunca, evlatları vatan uğruna şehit olduğu için pişman olunca ne olacak...

 
Toplam blog
: 18
: 4367
Kayıt tarihi
: 06.10.07
 
 

İşletme fakültesi mezuyum. Şu anda özel bir şirkette muhasebe sorumlusu olarak çalışmaktayım. Sudoku..