Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Çok riskli bir işe el attım!

Çok riskli bir işe el attım!
 

Bazı insanlar görsel algılarlar, bazıları işitsel… Duyusal algılayanlardanım ben, beş saat en mahremlerimizi konuşuruz, üstündeki giysinin rengini fark etmem…

Psikolojisidir, gözlerinde gördüklerimdir o kişiden bende kalan, söyledikleri değil de söylemek isteyip de söyleyemediklerindedir aklım…

İç güdüsel böyle analizlerim vardır, genelde de doğrudur, beynim toplar bir şeyleri, birleştirir, haberim bile olmaz aslında benim, sonra ağzımdan yorumlar dökülüverir!

Göz olmadan, enerjiyi hissetmeden yapabilir miyim, bilmiyorum, hep birlikte göreceğiz, bazı kişiler ile ilgili bazı yorumlarım var.

Zaman zaman bunları paylaşmayı düşündüm, elbette ki söz konusu kişi istemediğini belirttiği takdirde geri çekme kaydı, ya da hevesli olup da, beni de bir irdeler misiniz diyenlerin görüşleri dikkate alınacaktır!

Çok açık söyleyeyim, bu ortamdan yalnızca sevgili Mustafa Mumcu ile telefon görüşmelerimiz olmuştur, o nedenle kendisini bu konuya dahil etmeyeceğimdir, ses tonundan, toplantı esnasında gözlerinin içini görmemden dolayı diğer arkadaşlara haksızlık olur bu!

Kafamı en çok meşgul eden bir isimden, ki sanıyorum bir çok kişinin de kafasını meşgul etmiştir, sevgili Ümit Culduz’dan başlamak istiyorum.

-Çok zeki bir adam, burcunun bu konudaki özelliklerini taşıyor…

-Ortamı karıştırmaktan keyif alıyor, bu durum kendisinin gülümsemesine ve kendi farkını diğerlerine hissettirmesine yarıyor…

-İstediği anda herkes ile iyi bir iletişim kurabilir, bunun bilincinde…

-Duygusal taraflarını göstermek istediği anda ortaya çıkarıyor, kontrolü kendisinde tutmayı seviyor!

-Espriyi seviyor, bazen de espri ardına gizlenerek vuruyor, ya da vuruyor ve espri ile yumuşatıyor…

-Temkinli! Hata yapmak istemiyor!... Altında yatan birilerinin hatalarını gözlerine sokmasından kaynaklanıyor olabilir, diğerlerine o hakkı vermek istemiyor!

-Temkin konusunda mesleğinin de etken olduğu düşünülebilir.

-Kaliteli bir yaşamı seviyor…

-Özgürlük onun için önemli!

-Kadınlar tarafından ilgi konusunda problemi yok, tam tersi özgüveni var!

-Ancak kadınlara bağlanmaktan korkuyor. Bunun altında özgürlük var elbet ama en önemlisi kaybetmekten korkuyor! Parmaklarının arasından kayıp gitmesine dayanabilecek gücü yok. (Burada gözlerim doldu) Parmaklarından kayıp giden sevgiyi çok erken deneyimlemiş çünkü… (Annesi huzur içinde yatsın.)

-Bu yüzden bir kadını deli gibi sevebilmekten korkuyor, kaçıyor, sevdikçe onun da başına bir haller gelecek sanıyor…

-Zaman zaman ağlayan bir Ümit Culduz geliyor gözlerimin önüne, ancak yalnızca yalnız ve kendi evinde! Bir sevgilisinin kucağında ağlamış mıdır bilmiyorum, pek tahmin etmiyorum, ağlamışsa da bir sonraki gün tamamen farklı bir Herr Culduz olmuştur…

-İsyanları olan bir adam! İsyanı daha çok evrensel döngüye, ki o döngü annesini aldı götürdü!

-Her duygusal yazısından sonra, ki hakikaten o tarz yazılarının hepsinde, okuyan olarak o samimiyeti hissettim, her bir yorumunda gülen yüz işareti vardı, bakmayın, paylaştım ama, yıkılmadım ayaktayım!

-Sonrasında bu deşarjlardan, Herr Culduz birilerine takıyor! Ağzı ile kuş tutsa o insan, Culduz!a yaranamıyor!

Yaranmak da istemiyor zaten, öyle bir tavır ve eda ki, iki kaşık suda insanın boğası geliyor ve işin enteresan tarafı o da bunu istiyor!

Bir çok yorumu acayip kışkırtıcı, karşısındaki insan sinirlendikçe sanki keyifleniyor!

Orada nasıl bir inat, nasıl bir haz vardır, yoksa yaşamdan öç almak mıdır, kendisi bilebilir ancak!

-Çocuğu olsun istedi bence, ama olmaması konusunda beyni duygularına hükmetti, yaşayabilir miyim yetiştirene kadar yanında diye endişendi, çok da haklıdır bu konuda!

-Şu sıralar ciddi bir muhasebe yaptığını düşünmekteyim, manevi anlamda, duygu ve mantık ikilemi içinde, sufilik ve pragmatistlik!

Ruh ve materyal!

Beyin ve duygu!...

Artılar ve eksiler, baz hangisidir?

Sevgili Ümit Culduz, olabildiğince yansız olarak bir takım yorumlar yaptım, arzu ettiğin takdirde geri çekebilirim, yanlış da olabilirim, bir tahlil denemesidir enikonu, doğru yerler var ise paylaşmanı da isterim, havalara girmek anlamında değil elbette, gözlemlerimi sınamam babında, naçizane…

Sevgilerimle…

Gülgün Karaoğlu
Kasım,07/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..