Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Çok Şey mi Bekliyorum Dersin

Çok Şey mi Bekliyorum Dersin
 

Beklemiyorum yıldızların yoluma serilmesini,
Gecenin gündüzün emrime verilmesini,
Beklemiyorum ateşe suya hükmetmeyi,
Dağları devirip dünyayı dümdüz etmeyi,
Beklemiyorum rüzgârlar gibi savurmayı,
Fırtınalar çıkarıp tozu dumana katmayı,
Yakıp yıkmayı beklemiyorum,
Olağanüstü güçlerimin olmasını,
Kahraman gibi hareket etmeyi,
Bir hareketimle dünyayı peşime takmayı beklemiyorum da istemiyorum da.
Ben yalnızca seni bekliyorum,
Ansızın çıkıp gelsen,
Karşıma dikilsen
Ve işte burdayım desen,
Sana geldim sana şapşal desen,
Elim ayağım birbirine dolaşsa,
Ne diyeceğimi bilemesem
Hatta küçük dilimi yutsam,
Kocaman açılsa gözlerim,
Geldiğine inanamasam,
Binlerce dünyanın hazzını,
O birkaç saniyede yaşasam,
Ne hoş olurdu.
Çok şey mi bekliyorum dersin?
 
 
HARUN ATALAY - 03.10.2018 - Çarşamba - 22:43 - Gelibolu / Çanakkale
 
NOT: 2019 yılı içerisinde çıkarmayı düşündüğüm şiir kitabımdan bir kesit daha. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
 
 
Toplam blog
: 51
: 275
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

"OKUMAK VE YAZMAK DÜNYANIN EN GÜZEL DAVRANIŞLARINDAN BİRİDİR" Bu düşünce çerçevesinde hareket etm..