Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cok sıcak

Cok sıcak
 

Evimiz iki katli ve bir yanı kayın agaçları ile çevrili , diğer yanında Japon stili bahce . Çam ağaclari, bodur ağaçlar , yosun tutan taşlar ..ve yosunların arasından adını bilmediğim bir dolu bitki . Yağmurlu dönemde doğa bir güzel suluyordu onları . Her ne kadar çamaşırları kurutma da güçlük çekiyorsak ta en azından bahçeyi sulamak zorunda değildim . Şimdilerde öyle sıcak ki eve ek olarak yapılan tek katlı çalışma odamda işi otuz derecenin altına düşmüyor gün boyu. Henüz klima takilmadığı için vantilatoru çalıştıyorum ve bir yandan da susadım diyen öğrencilerime (kücük cocuklar ) içecek hazırlıyorum . Derse bir beş dakika ara vermis oluyoruz .

Sehir merkezi daha da sicak .Ozellikle metrodan disari cikinca sicak hava dalgasi carpiyor yuzunuze .

Supermarketler ve alisveris merkezleri klimalari tam kapasite calistirdiklari icin ozellikle yaslilar tum oturma yerlerini kapmis durumdalar .Bir cogunda TV izleme olanagi da var . Gel keyfim gel ...Karinlari acikinca tadimlik koyulmus yiyecekler arasinda tur atip karnini doyuranlar da var .

Evlerde klima calistirinca elektrik faturasi oyle yuksek geliyor ki pencereleri acip kurbagalarin konserini dinleyerek uyumak en iyisi . Celtik tarlalarinda ve evin kenarindaki kucuk kanalda ve bahcede bol miktarda kurbaga var da .
Meteroloji yetkileri insanlarin ozellikle zorunlu olmadikca disari cikmamalarini oneriyorlar .Eger cikarlarsa sapka giymelerini ya da gunes semsiyelerini kullanmalarini vurguluyorlar .

Bahcede nilufer cicegimin saksisinda konaklayan kurbalar da uyarilara kulak vermis gibiler .

Bolca su tuketerek vucudun su dengesini korumaya calisiyorum ama doktorumun onerisine gore soguk soyle buz gibi bir bardak su icemiyorum . Cin ilaclari ile tedavisindeyim . Yazin bile soguk yiyeceklerin vucudun dengesini bozdugunu soyluyor . Arada bir kacamak yapiyorum ama zararini sonra hissediyorum .
Turkiye de de isinin oldukca yuksek oldugunu okuyorum gazetelerden . Saglikli ve serin gunler diliyorum herkese .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..