Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok sıkıcı bir gün...

Çok sıkıcı bir gün...
 

İş yerindeyim...:) gizlice takılıyorum bu gece buradan. Fonda çalan şarkı tam benlik ''bir iki çok sıkıldım. çok işim var'' Yoğun bir gürültü altında ve gün boyu omuzlarımdan hiç eksik olmayan telaşın handikaplarıyla boğuşuyorum. Gün başlarken, her bitiminde verdiğim sözü unuturcasına tekrar ettiryorum. Sabah uyandığımda aklıma düşen bir önceki günün abuk sabuk hikayeleri. Sonlansın istiyorum bu masal ama bitmiyor ki karabasan oldu haberim yok....)

Yoğun telaş içinde geçen günlük hikayeler aslında hiç te işimize yarar türden değil ama bir çözümü yok. Aklıma sürekli olarak Mevlana'nın güzel sözü düşüyor ve düşünüyorum''Gül düşünürsen gülistan olur Diken düşünürsen dikenlik olur'' Gül'ü düşlemeye çalışıyorum sürekli olarak......:) mecazi anlamda yaaa, ama arka sokaklarda gizlenip pusuya yatmış mülteciler rahat bırakmıyor peşimi. Nasıl yani? Ne düşünürsem o olacak mı? Evet arkadaşlar ben bundan eminim ve bilmin gerçekliğine ise daha bir inanır oldum bu günlerde. İnanıyordum da zaten. Bu sayede bir daha asla olmaz dediğim şeyleri yaşar hatta düşlemekten bile korkar oldum. Pozitif enerji, negatif düşler, protonlar netronlar hepsi aynı kapıya çıkıyor. Ve bir yerde çakışıyor olumlu düşündüğüm herşey yada olumsuz bi şekilde gelip kapımı çalıyor.

Kuantum.... Bir çoğumuzun bildiği bir şey ama uygulama esmasında daha yeniyim yani emekleme dönemi içerisindeyim. Çözer gibiyim...) kafayı yer gibiyim. Bu işle uğraşan bilim adamları kafayı yememişlerse sanırım ben hiç yemem. Ama anladığım ve algıladığım birşeuy varsa buda düşünce bazında neyi düşünürseniz yada düşlerseniz düşleyin ama haa sakın tutarlı olmayı elinizden bırakmayın yoksa isteklerinizin geri dönüşümü vahim olabilir söylemedi demeyin. Bu pazar Ösym sınavına girecem. Bana başarılar dileyin.....:)

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..