Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '17

 
Kategori
Yetenekler
 

Çok Sıradışı! Nasıl Anlatsam Bilemedim???

Çok Sıradışı! Nasıl Anlatsam Bilemedim???
 

 

Aslında her birimiz Kuantum Sıçramayı hayatımızda en azından bir kez yapmışızdır.

Kuantum Sıçrama, görünmez düzey dediğimiz tüm yaratılmış olanın atom altı düzeydeki sonsuz versiyonlarının hali hazırda bulunduğu yere geçerek o titreşimi şimdiki halimize çekmektir.

Bu durumu kimi zaman bilinç dışı olarak yaparız.

Bir anda kendimizi hiç bir ön çalışma almadan profesyonel bir çalışmanın ortasında buluruz.

Sanki bu işi yıllarca yapıyormuşuz gibi rahat ve kolayca tamamlarız.

Kuantum Sıçrama, kişinin şu an bulunduğu yerden olmak istediği yere yaptığı anlık bir titreşimsel değişimdir.

 

 

Ben bu sıçramayı defalarca yapmış ve hala yapmaktayım.

    Kendimi bir anda yağlı boya tablo yaparken deneyimliyorum.
    Bir bakıyorum, bir filmin sahnesinde rol alıyorum.
    Ardından, kendimi sanki yıllardır eğitimini aldığım reklam filmi çekiminde buluyorum.

Nasıl oluyor da hiç bir ön çalışma veya eğitimini almadan sanki yıllardır o işin içindeymişim gibi hissedebiliyorum.

Bu sorunun net cevabı ise, benim sonsuz sayıdaki versiyonlarımdan bilinçli olarak istemesem de bilinçaltımın bir kenarında bulunan niyet kırıntımın o versiyondaki halimle aynı titreşime geçmesidir.

Peki, bu titreşimsel uyumu yaparken nelere dikkat etmemiz gerekir?

Bu uyum bizim o an içinde bulunduğumuz halin titreşiminin üst salınımına geçmek olmalı.

Farklı bir frekansla rezone olduğumuzda sadece o titreşimsel düzeyden bilgi almak için yapılmalıdır.

Sonsuz sayıda yaratılmış olan frekans aralıklarından biriyle uyuma geçerken içinde bulunduğumuz bilinç halinin çok fazla dışına çıkamayız.

Dolayısıyla bu uyum içinde bulunduğumuz frekansın sonsuz olasılıklar halinden olabilir.

Yani demek istediğim kendimizi bir anda Türkiye Cumhuriyetinin başbakanı olarak bulmaya çalışamayız.

Çünkü Sonsuz Olasılıklar Yasası bilincimizin belli bir salınımına izin verir.

 

 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..