Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çok soğuk olacak. Ama üşürsün sen...

Bensiz çıktığın yolculuğun ilk kilometreleri bunlar... Kollarını açıp dengede durman kolay... Bir süre...
Bunun rüzgarı var, yağmuru var, tozu var toprağı var sakın unutma...
Ben de şimdi sensiz yürüyorum ama korkma hep kalırım ayakta...
Çünkü daha önce de yürüdüm aynı yolu, yarsız da, sensiz de, anasız babasız da...

Yıllarımın senden fazla olması değil şimdi senden daha güçlü olabileceğimi bilmemin sebebi. Yılım kadar yaşadım, yılın kadar ağladım çünkü. Sonra karşıma sen çıktın, onlarca sebepten, yüzlerce kez, binlerce gözyaşı damlasına sebep olan, dizlerimi kanatan saçma ve ani düşmelerim olmuştu sen yokken... Her ayağa kalkışımda sendeleyip derin nefesler aldım, hep bir omuz buldum tutundum, sonra gittiler. Belli periyotlarla düştüm sırf o dayanılan omuzların istikrarsızlığı yüzünden... Dizlerim kanıyordu önceleri, sonra kanamaz oldu, kollarım acımaz, canım yanmaz oldu. son sendeleyişimde omuz veren sendin, ya da ben öyle sanmıştım. Ya da omuz veren bendim artık kendime, hem sana yanı sıra... Omuzlarımın meşhur genişliği de değildi bunu sağlayan. Diyorum ya, yılların kadar düştüm ben...

Zor zamanlar yaşadık, senin zor zamanların benim iyi zamanlarımdan güç aldı, gözyaşını dudaklarımla kuruttum. Hiç sarılamadım belki senin istediğin gibi, hiç güzel şeyler söyleyemedim, yazdım sadece, ya da düşündüm ve bundan emindim ki, sen hep bildin... Artık hiç bi şeyden emin değilim bundan emin ol yeter.

Zor zamanlarını yedik, tıpkı yemek sonrası tatlı gibi, tatlı zamanlarımızı sona bırakırız diye düşünüyordum ben tam beni bırakıp gittiğin civarlarda. Ama olmadı... Benim zor zamanım geldi... Zordu... Hala zor... Ve sen bu zamanlarda yanımda olmalıydın, biz böyle dememiş miydik? Kötü günlerini benimle paylaştın, iyi günlerini altın tepside sunuyorsun şimdi başka iyi günlere... Ya sonra yağmur yağarsa??? Ya kar yağarsa bir de? Sen soğuğu sevmezdin ki!

 
Toplam blog
: 5
: 373
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

İletişim dalında yüksekokul mezunu, yönetmen ve metin yazarıyım.. yazmayı, yazmayı sevenleri okum..