Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '19

 
Kategori
Deneme
 

Çok Sövün Beni

Hiç güzel değilim. 
Sevilecek bir yanım yok. 
Gülüşüm çok itici o yüzden çok gülmem. 
Göz rengim güzel olsa da bakmasını bilemem. 
Adım bana yakışmıyor. 
Kalbimin sesi kulak tırmalıyor.
Ağzım bozuk.
Deliyim.
Bazen ahmak.
Masum değilim.
Dünün yorgunuyum.
Bugünün kırgını. 
Yarının yarımı. 
Sevmeyin beni.
Hiç sevmeyin. 
Hiç ummadığım bir anda terkedip gidin beni.
Ses etmeden, sorgulamama izin vermeden, 
Neden diyemeden
Gidin benden. 
Sövsenize beni. 
 
Hem öyle güzel de kokmuyorum ben. 
Parfümüm sigaram. 
 
Sevmesenize beni. 
Dinlemesenize. 
Görmesenize. 
Görmezden gelsenize. 
Sövün beni.
 
Tanımayın.
Sormayın.
Kafanızı çevirin. 
Gözlerinizi kaçırın. 
Gülümsemeyin. 
 
İnanmıyorum hiçbirinize.
Gelseniz de kendinize, sokmayın beni yörüngenize.
Sövün. 
 
Ben öyle kötü biriyim ki,
Mutsuzlukla beslenirim. 
Sövüldükçe demlenirim. 
 
Sövün beni.
Öle bir sövün ki, daha önce kimse beni bu kadar sövmemiş olsun. 
Sövgü emektir.
Çok emek verdim ben sövülmek için. 
 
Sövgü, sövenle sövülen arasında içgüdüsel bir işbirliğidir. 
İyi bir takım olabiliriz. 
Sövmeyi vazife edinin. 
Sevmek sövmenin savunma mekanizmasıdır. 
Siz sövün beni.
Siz beni çok sövün.
 
Asıl sövendir sövülen. 
 
Sizi sövüyorsam karşılık verin bana. 
Sövgünüze layık olmaya çalışacağıma söz verebilirim. 
Beni ben olduğum için sövün. 
Biri hep daha fazla söver ya, heh işte o siz olun.
Siz daha çok sövün beni.
Bu kadar sövüp de sövülmüyorsam, kabahat bende değil, beni sövemeyendedir. 
 
Sövülmek sevilmekten daha değerli.
Çünkü daha gerçek.
Daha içten. 
Net.
Acabasız.
Acımasız. 
Sövün beni.
Yeter ki sevmeyin.
 
Çünkü ben çok sövüyorum sizi.
 
B.T
 
 
Toplam blog
: 25
: 143
Kayıt tarihi
: 07.03.19
 
 

Sosyolog, Aile, İlişki, Evlilik Danışmanı, Oyun Terapisti ve Eğitmen ..