Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok şükür ki deliyim diyenler el kaldırsın...

Çok şükür ki deliyim diyenler el kaldırsın...
 

mayıs ayların gülüdür
taze bir çiçek dalıdır
içerim ateş doludur;
mayıs'ta gönlüm delidir. (Sabahattin Ali )
 

**
 

Mayıs ayı; 1 Mayıs la başlayıp 27 mayıs'a kadar yaşananlar ve yaşatılanlarla, pek çok duyguyu bir arada yaşatıyor yüreğimize... 

Bir de mayıs ayına çok yakıştırdığım bir mesel var ki; her mayıs geldiğinde bar bar bağırır aklımın içinde, beni anlaaat , hadi beni anlaaat diye ...
İyisi mi , anlatayım da kurtulayım şu sesten. 

At yarışlarında bir kişi, aşırı ilgisi ve çoşkusuyla göze çarpıyor kalabalıkta.
Belli ki bir atı izliyor yarış boyunca.
Birinciliği o at kazanınca şapkasını havaya fırlatıyor, atın yanına koşuyor ve sevgiyle okşuyor atın başını.
Çevresindekiler merakla izliyorlar bu aşırı sevincini ve soruyorlar:
Bu at sizin mi?
Hayır diyor adam, benim değil.
Öyleyse bu ata çok para yatırdınız diyorlar.
Yanıt yine hayır olunca, peki neden bu kadar çok sevindiniz ? diye soruyorlar... 

Gülerek açıklıyor adam: 

Bu atın yularını ben yaptım, onda gözlerim var... 

Nasıl da güzel bir cümle, öyle değil mi ? 

Aslında mutluluğun sırrı emekte, alınterinde...  

Oysa günümüzde artık emekten yana olup alınteriyle para kazanmaya çalılşanları, Haktan yana olup doğruyu savunanları DELİ olarak tanımlıyorlar.
Ve nasıl yapıp çalışmadan, emek çekmeden köşe dönerim diyenleri, başkalarının emeğini sömürenleri de AKILLI.... 


ÇOK ŞÜKÜR Kİ DELİYİM diyenler el kaldırsınlar... 

Umarım benim elim görünüyordur :) 

BayraMımız şimdiden KUTLU olsun :) 

nisan- 2010 - haticeatalay 

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..