Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Çok üşüyorum karanlığın ortasında

Çok üşüyorum karanlığın ortasında
 

"resim:alıntı"


ÇOK ÜŞÜYORUM KARANLIĞIN ORTASINDA

Bozbulanık bakıyor bugün gözlerim… Hayır, buğulu değil. Kurudu gözyaşlarım akıp giden zaman içinde… Sadece yüreğimde bir sıkıntı hissettiğim… Yılların omzumda biriktirdiklerinin ağırlığı… Hep aynı kalan, değiştiremediğin, değişmeyen şeyler... Belli bir şey olmasa da... Yıpratan şeyler… Durup durup camına batan şeyler...

Karamsarlık var biraz gönlümde… Dedim ya bozbulanık bakıyor gözlerim… Pişmanlık belki... Belki de kırgınlık... Aradığını bulamama... Kendinden vazgeçiş belki… Yok olma arzusu… Uyuyup uyanmama… Hafızanı yitirip de hatırlamamak olup biten ne varsa… Ama mıhlanmış gibi kalman olduğun yerde. Bir adım olsun gidememe… Paylaşamama kimselerle… Hani çıkabilse o kelimeler ağzımdan, takılmasa boğazımdaki kertiğe belki de azalacak ne varsa yüreğimi sıkıştıran

Sıkışmışım dört duvar arasına… Ne kadar çok isterdim yüzümü ummana dönmeyi… Kurşuni bir renk almış gökyüzü… Gittikçe kararıyor gök kubbe… Karanlık, çok karanlık… Yolumu bulamıyorum, göremiyorum önümü… Çok üşüyorum karanlığın ortasında…

Gün yüzüne çıktı yine üzerlerini örtmeye çalıştığım ne varsa… Ve ben biliyorum ki onlarla yaşamayı öğrenmem gerek… Yani ya bu deveyi güdeceğim ya da bu deveyi güdeceğim… Kâh unuttum sayacağım kâh izin vereceğim tekrar tekrar kanamasına yaramın. Her geçen günün, karşıma her çıkan kişinin, benden bir parça, bir parça daha eksilttiğini bile bile… Avuntularım olacak… Hayatla dalga geçtiğim anlarım… Nefes alacağım… Yaşadım sayacağım… Neyi, ne kadar yap(ama)dığımı hiç bilemeyeceğim… Ve gelecek günlerin nelere gebe olacağını…

Aldırma be gönül, bu da geçer… Neler neler geçmedi ki...

(17.10.2008)

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..