Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '20

 
Kategori
Deneme
 

Çok yaşayın siz, biz!

Al şu parayı, koy cebine, erkek adamsın, lazım olur, hem bugün bayram, gezer tozarsın, bir şeyler yer içersin.

Peki dede. Sahile inerim, sahil boyu gezerim, tost ayran yerim, içerim, tanış birilerini görürsem laflarım, onlara çay bahçesinde çay ısmarlarım, paralar dedemden! derim.

Sen büyüyünce....

Ben büyüdüm dayı, seni yenerim. Bayram bayram yenilince o günkü gibi tuvalete girip ağlamak yok ama, anlaştık mı? O zaman çocuktum, şimdi büyüdüm ben! Hem hem ben o zaman bu şehrin yabancısıydım, şimdi tanışız, biliyorum, seni yeneceğim dayı!

Ben büyüdüm, dayıma oyunlarda yenile yenile büyüdüm.

Bayram bayram insan masanın altına saklanır mı? Çık oradan. Bayramın kutlu olsun babaanne, anneanne, siz ne güzel insanlarsınız, masa altı, yanı, önü, ötesi fark etmez, her türlü, her zaman bütün iyilikler sizinle olsun, bizimle; yaşasın büyükler!...

Sesimi net duyuyorsun değil mi?

Duyuyorum baba, seni hep net duydum baba, ama itiraf ediyorum eksik yaşadım, bu benin kusurum, eksik yaşamak yani baba, insanlara hak ettiği değeri verememek, bu bayram günü baba, senden özür diliyorum, sen sen sen hayat boyu eli tutulası, yürünesi bir babaydın, birlikte, gerçek birlirteliklerde.

Açıktık, oyalanmayın, masaya, hep birlikte güle oynaya, muhabbeti bol yaşayalım şu bayram masa keyfini, tamam mı, tamam mıyız, eksik yok değil mi; çok şükür çok şükür, hepimizin yüzü gülüyor, gönlü, çok yaşayın siz, biz!...

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..