Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

Çok zor oldu... Ama oldu!!! Finallerdeyiz.

Çok zor oldu... Ama oldu!!! Finallerdeyiz.
 

Ve sonunda finallerdeyiz...

Aylardır beklediğimiz, üzerinde düşündüğümüz, kesin kazanmamız lazım dediğimiz maçları oynadık ve gruptan çıktık. Artık geçmişi bırakıp önümüzdeki, yani Euro 2008 Finalleri'ndeki maçları düşünmemiz gerek.

Bosna-Hersek'i kendi evimizde zorda olsa 1-0 mağlup ettik ve adımızı finallere yazdırdık. Şimdi 2 Aralık'ta yapılacak olan Euro 2008 Finalleri'nin gruplarının belirleneceği kura çekiminde hangi gruba düşeceğimizi ve rakiplerimizin hangi takımlar olacağını merak ediyoruz.

Şimdiki hedefimiz, 2008 Avrupa Şampiyonası'nda final oynamak, hatta Avrupa Şampiyonu olmak.

"Olmaz!!!" demeyin. İsteyince her şey olur. Hangimiz inanırdı Milli Takım'ımızın, 2002 Dünya Kupası'nda, Dünya üçüncüsü olacağına. Şimdi kim inanır Türkiye Milli Takımı'nın, 2008 Avrupa Şampiyonası'nda, Avrupa Şampiyonu olacağına.

Bunları söylerken belki ben de içten içe inanmıyorum. Belki ben bile kendi kendime gülüyorum. "Olmaz!!!" diyorum. Fakat sonra, muhtemel rakiplerimizin isimlerini okuyunca fikrim değişiyor. İsterseniz siz de okuyun.

İşte muhtemel rakiplerimiz: " İsviçre, Avusturya, Yunanistan, Hollanda, Hırvatistan, İtalya, Çek Cumhuriyeti, İsveç, Romanya, Almanya, Portekiz, İspanya, Polonya, Fransa, Rusya." Bunların hepsi ile karşılaşmayacağız. Finale çıktığımız takdirde beş tanesi ile oynamış olacağız. Finalde oynayacağımız takımı da sayarsak altı olacak. Yani önümüzde Avrupa Şampiyonu olmak için kazanmamız gereken altı tane maç var.

Polonya, Fransa ve Rusya ile aynı grupta yer almayacağız. Çünkü aynı torbadayız. Fakat çeyrek final, yarı final ve finalde karşılaşabiliriz.

Şimdi sizin de fikriniz değişti mi? Yoksa hala "Biz Avrupa Şampiyonu olamayız." mı diyorsunuz? Peki, o zaman bekleyelim ve görelim.

İnşallah bu söylediklerim gerçek olur. Euro 2008 Avrupa Şampiyonası'ndan büyük başarılarla dönmemizi ümit ediyorum. Hep birlikte el ele Euro 2008'e.

Yolun açık olsun Türkiye!!!

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..