Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Çokça sevmek

Çokça sevmek
 

Yara bere içindeydi kalbi
Elime alıp okşayasım
Göğsüme sıkı sıkı bastırıp
Hıçkırıklarını gizleyesim geldi
Acısını unutturmak
Uzanıp tutmak ellerini
Sevmek,
Çokça sevmek geldi içimden.
 
Gözlerine baktım
Farksızdı kalbinden
İçim üşüdü elasının rüzgârından
Aynı bakışı gibi savurdu geçti kalbimi
Hasret kokan nefesi
 
Nasıl güçlü bir silahtı hicran
Gözünü kırpmadan vurdu gitti
Bilirim dönmez gidenler geri
Ama bunu ona nasıl söylerim
 
Umut, dedim, umut efendim
Her zaman vardır
Eğildim, usulca öptüm
Kan sızan çeperlerinden gönlünü
Göğe açtım ellerimi
Dualarıma gizledim dileğimi
 
Ve gördüğüm seraplar tükendi bir bir
Koptu dalından laleler, güller
Ötmez oldu hazin de olsa bülbüller
Henüz mor göğsüme düşen sümbüller
 
Geceyi güne teslim ederken
Yıldızlar gibi sönüktü yüreğimin feri
Hasret parmaklarımın arasında ufalanırken
Öncemiz var lakin sonramız imkânsız, dedi
 
Şimdi bir değil, iki yaralı kalp
Avuçlarımın içinde
Çırpınarak inlemekte
Ökseye yakalanmış kuş misali
Vuslat adlı kahramanı beklemekte
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..