Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Çoktan seçmeliydik... Çok ses'li olduk hamdolsun!.. Sendika Cenneti (1)

Çoktan seçmeliydik... Çok ses'li olduk hamdolsun!.. Sendika Cenneti (1)
 

Eğitimde çok seslilik...

Çok başlılık...

Çok haklılık...

Çok konuşkanlık...

Çok özgürlük...

Çok  bilimsellik...

Çok bölünmüşlük...

Çok üretkenlik..

Çok sosyalleşme...

Çok  özelleşme..

Çok güzelleşme...

Çook... Çook ...

Çok iyi olduk..Çok...

.......

Ben emekli olalı neler olmuş neler?..

Eskidendi eskiden...

Sadece bürüt :' Üç adet örtmen sendikamız'   vardı..

Net: İki...

Sağ'dan...Sol'dan...Ortadan...Yandan...

Çok çağdışı kalmıştık o zamanlar..

....

Ya şimdi ?..

Nasıl da çoğalmışız da haberim yokmuş ?..

Çok gözel hareketler bunlar... Çok..
........

Müjde !..
Yasal düzenlemelerin sendikal yaşamı kolaylaştırması(?) bağlamında, 2013 yılı itibariyle eğitimbilim işkolunda toplam 28 sendika bulunmaktadır.

.......

Bu örtmen sendikaları:

EĞİTİM-BİR -SEN (Eğitimciler BirliğiSendikası),

TÜRK EĞİTİM-SEN (TürkiyeEğitim ve Öğretim Bilim Kültür Hizmet Kolu Kamu Çalışanları Sendikası),

EĞİTİM – SEN (Eğitim ve BilimEmekçileri Sendikası),

EĞİTİM-İŞ (Eğitimve Bilim İş görenleri Sendikası),

TEÇ-SEN(Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası),

TEM- SEN (Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası), 

EĞİTİM HAK-SEN  (Eğitim, Öğretim ve Bilim Çalışanları HakSendikası),

ÖZGÜR EĞİTİM-SEN  (ÖzgürEğitim ve Bilim Çalışanları Sendikası),

BİRLİK EĞİTİM-SEN  (Eğitim, Öğretim ve Bilim HizmetleriÇalışanları Sendikası),

AND-SEN( Anadolu Eğitim Çalışanları Birliği Sendikası),

DES (Demokrat Eğitimciler Sendikası),

ANADOLU EĞİTİM-SEN (Anadolu EğitimÖğretim ve Bilim Hizmetleri Sendikası),

AKTİF EĞİTİM-SEN (Aktif EğitimcilerSendikası)

TEG-SEN  (Tüm EğitimGönüllüleri Sendikası),

EY-SEN (Eğitim Yöneticileri Sendikası),

BAĞIMSIZ EĞİTİMCİLER SENDİKASI, (BağımsızEğitimciler Sendikası),

BİLGEÇ-SEN(Bilinçli ve Gelişimci Eğitim Çalışanları Sendikası),

BAĞIMSIZ EĞİTİM-SEN (BağımsızEğitim Öğretim ve Bilim Hizmet Kolu Kamu Görevlileri Sendikası),

BİLGEÇ-SEN(Bilinçli ve Gelişimci Eğitim Sendikası),

EĞİTİM SÖZ-SEN (Eğitim ve BilimÇalışanlarının Sözü Sendikası),

TÜM EĞİTİM BİR-SEN   (Tüm Eğitimciler Birliği Sendikası),

EĞİTBİL-SEN (Eğitim ve Bilim Çalışanları Sendikası),

ATA EĞİTİM-SEN, (Ata Eğitim Bilim ve Kültür Çalışanları Sendikası),

MEÇ-SEN   (Milli Eğitim ve Bilim HizmetleriÇalışanları Sendikası),

KUVAYIEĞİTİM-SEN (Kuvayı Milliye Eğitim Sendikası),

ÇES (Çağdaş Eğitimciler Sendikası),

DEMOKRATİK EĞİTİM SEN, (Demokratik Eğitim Sendikası),

EÇSEN  (Eğitim Çalışanları Sendikası) ............(Arkası yarın )

...

Evet.. Çok iyi be abi !..

Nerde çokluk.. Orada bolluk !..

Öyle miydi acep ?..

Yoksa, 'harekette bereket olur'  şeklinde miydi ?..

28 Şubat'a kadar bu kadar tesbit edebildim...

Gelecek 28 Şubat , 'ne getirir, ne götürür'   bilmem...

Neyse de devamı gelir umarım...

28 kesmes... 128 olmalı...

.........

Kaynak :memuruz.net

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..