Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Çöl sıcaklarında ben hep üşüyorum

Çöl sıcaklarında ben hep üşüyorum
 

Çöller,serinledi mi...


Ellerim gidiyor uzaklara.Ama ellerim sana gitmiyor, gidemiyor .Neden diye sorma bana lütfen sorulara boğma yüreğimi.Kendimi senden almak zorundayım.Ama sana bakmaktan kendimi alamıyorum ki.Ellerim titreyerek sana dirense de zavallı elcağızlarım seni istiyor.Seni istiyor bu beden ama dil sürçüyor fütursuzca.Adını aşk sözlüklerinde aradım ama bulamadım."Aradığınız ismin çok özel bir anlamı var anlatamam " diyor dijital hergele.Bana enteresan geldi sana olan hayranlığım sadece.Başka birşey yok herhalde.

Gitmek, senden uzaklaşmak sadece akıl karı mıdır bilinmez ama ben bunu yaptım ve her gece kendime kızıyorum, kendimi boşluklardan taa aşağılara bırakıyorum. Senin yokluğunda ben her gece ölüyorum. Kraliçe arım gibiydin aşkımızda. Aşkımızın tüm şeker miktarını sen ayarlardın karşılıksızca. Ben sana çok şey borçluyum güzelim.Borcumu nasıl ödeyeceğime karar veremedim ne yazık ki.Çek karşılığı mı, yoka giden zamanımın açılımı olan artı bir ömür boyu taksitle mi? Senin borcun nasıl ödenir azizem?

Bahçe kapımdan dışarı her adım atışımda yüzüme tatlı tatlı vuran meltem esintisi bana senin kokunu anımsatıyor. Yoksa sen mis kokulu musun?Söyle bana. Adımlarımı her an geri atıyorum. Yine sen karşıma çıkma diye. Senden bu kadar mı soğudum ben ne? Demek ki onun için çöl sıcaklarında ben hep üşüyorum.

İmza : Dijital hergele........ :))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..