Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Çölden çöle sürdüler beni

Çölden çöle sürdüler beni
 

Eziyorsun ezim ezim, Dayanmıyor buna özüm,


Önüme gelenden aŞk dilenirken,

Senin adresini verdiler Leyla,

Elimi açıp da hep ilenirken,

Perişan halimi gördüler Leyla…

*

Eziyorsun ezim ezim,

Dayanmıyor buna özüm,

Çarpılıyor ağzım yüzüm

İşte bak gerdiler Leyla…

*

Bunca uğraş bunca emek,

Hepsi birden boşa demek,

Ne olacak bilememek,

Günaha girdiler Leyla…

*

Senin derdin benim derdim,

“Derdine can kurban” derdim,

Ben sana ömrümü verdim,

Sebebi sordular Leyla…

*

Bazı buzdun bazı çığdın,

Gelip yüreğime sığdın,

Alemi başıma yığdın,

Defterim dürdüler Leyla…

*

Ele çirkin bana dünya güzeli,

Seni sevdim işte ezel ezeli,

Sevip de aşkınla Mecnun gezeli,

Çöllerden çöllere sürdüler Leyla…

*

Suat Zobu 25.01.2015 Ankara

görsel: alıntı

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..