Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Futbol
 

Colin Kazım hızlı adam vesselam!

Colin Kazım hızlı adam vesselam!
 

İşbilir Kazım!


Galatasaray’ın yeni transferi (aslında pek de “transfer” denemez) Colin Kazım’ın geçtiğimiz günlerdeki incisi olan gazete başlığı: 

“Keşke Galatasaray’a gelseydim!” 

Colin Kazım son beyanatında "İngiltere'den döndüğümde G.Saray'a gelsem, belki her şey daha farklı olurdu" dedi. Fenerbahçe ile yollarını ayırdığı gün G.Saray'la sözleşme imzalayan Colin Kazım, teknik direktör Hagi'nin, karşılaşma sonrası söylediği, “Daha önce giymesi gereken formaya şimdi kavuştu” sözlerinin hatırlatılması üzerine, “Hocama katılıyorum. İngiltere'den döndüğümde G.Saray'a gelsem, belki her şey daha farklı olurdu. Ancak geçmişi artık kapattık.” dedi. 

Milliyet 10 Ocak 2011 

…………….. 

Bakın arşivlerde ne var: 

“İyi ki gelmişim” 

Fenerbahçenin yeni transferi Colin Kazım, "İngiltere'den hedef küçültmek için değil, büyütmek için geldim. Fenerbahçe zaferlere koşacak, dünya beni tanıyacak" dedi. Genç oyuncu forvete kariyerli bir yabancı alınsa bile forma giyeceğine inandığını, kendisine çok güvendiğini de sözlerine ekledi. 

Fotomaç 20 Haziran 2007 

………….. 

Ve dün: 

Galatasaray'ın yeni transferi Kazım Kazım, fenerbahçede oynadığı dönemde hiç takım armasını öpmediğini söyledi. Beypazarı Şekerspor maçının ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Kazım, attığı gol sonrası Galatasaray armasını öptüğünün belirtilmesi üzerine, “Benim ailemin tamamı Galatasaraylı. Geçmişte fenerbahçede oynarken gol attığımda, hiç takım armasını öpmedim. Sadece Galatasaray armasını öptüm” dedi. 

Milliyet 12 Ocak 2011 

…………… 

Son zamanlarda başladı bu moda. Futbolcuların ekmeğini yedikleri takımları bu kadar çabuk itelemesinden sıkıldım. Sürekli ne kadar memnun olduklarını söyledikleri kulüplerine ayrıldıkları anda “saydırıyorlar”. 

Yeni takımlarına ve camialarına yapılan yalakalıkların haddi hesabı yok. Hâlbuki sen futbolunu oyna, işini yap. Eğer kazanabileceğin bir saygı varsa, bu sana yeterince kazandıracaktır. 

Ama işin kolay ve akıllarının erdiği yolunu seçiyorlar. Sanki adam süzme Galatasaraylı! 

Senin FB’den çektiğin kadar FB’nin senden çektiği olmasa, bonservis bedeli olmadan neden kapı önüne koysun seni? 

Kabahat sende değil, sadece başarıya dayalı sporseverlikte! 

Bu arada, emre Belözoğlu “ben doğuştan fanatiğim, fenerliyim” dediğinde hiç sesi çıkmayan FB’li dostlar, sözüm sizin meclisinizden dışarı.. Emrenin Galatasaray’a yaptığı nankörlükleri Türk sporunda kimse kimseye yapmadı.. 

Fenerbahçeli dostlar artık bizi daha iyi anlıyor.. Yorumlardan anlaşılıyor.. 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..