Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Çöp tenekesi

Çöp tenekesi
 

Sadece bi uğradım gitmem gerek
 
Güneşin ve denizin bana oynadığı çirkin bir oyun bu
 
Gökyüzünü böyle hep mavi sandığım
 
Akşamlar bir çocuğun beyaz bir kağıda karaladığı çizgilerdir aslında
 
Çocukken kirletmeyi büyüdüğünde kirlenmeyi öğretir
 
Çöp tenekesine buruşturulup atılmış nice hayatlar
 
Ve beni en çok hayatını çöp tenekesinden kazanan çocuklar yaralar
 
 
 
Herhangi birinin dizlerinde uyumak istiyorum sırf okşasın diye saçlarımı
 
En yavaş haliyle öperken alnımdan herhangi biri olmak istiyorum
 
Dizlerindeki çocuğu uyandırmamak için saatlerce hareketsiz bekleyen
 
Uyuşmuş diz kapaklarına aldırmadan
 
 
 
Neden yıldız kayınca en çok gökyüzüne zarar verir
 
Yırtık bir gömlektir o an bir düğmesi düşmüş bize hep bir beden büyük gelen gökyüzü
 
Belki de bu yüzden her kayan yıldız bizi ümitlendirir
 
Sahip olma isteğimiz değil midir kaybettiklerimizin tek suçlusu
 
Zamanında o çok istediğimiz yarış arabaları oyuncak bebekler
 
Bizim olunca bozulup kırılır
 
Ve yolunu unuttuğumuz eski bir sokağın parçalanmış çöp tenekesinde
 
Onları çok isteyen yeni sahiplerini bekler
 
 
 
Gecenin bilmem kaçında gözlerimde asılı duran yarasalar
 
Bir zaman gelir korkutmaz beni kanat çırpmaya başladığında
 
Bir zaman gelir ki hiç gelsin istemem
 
Alışmak hasta eder insanı nem taşırken anlamında
 
 
 
Gitmeliyim nereye olduğunu ne sen sor ne ben söyleyim
 
Geçiyordum bi ihanete uğradım
 
İyi bir baba olamam ben yüreğimdeki çocuğu susturmak yerine
 
Onunla beraber uzun uzun ağladım
 
Meğer ihanet aşkın yetim bıraktığı küçük bir çocuğa benziyormuş
 
Kırık oyuncakları elinde
 
Hangi çocuk büyümek ister ki bi çöp tenekesinde
 
 
Sevda Kuşu
 
 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..