Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Coşkusal oynaklık

Coşkusal oynaklık
 

Hepiniz histerik kadınlar mısınız?

Varlık, haziran sayısı, okuyorum Hande Öğüt'ü ve söz, öğütlerini dinleyeceğim.
Baskın bir coşkusal oynaklık; ne güzel, güzel de ne güzel!...

Anais Nin'i o filmde tanımıştın sen, ama ondan çok Henry Miller'dan izinli June'u sevmiştin.

Histeri, ey Fransızlar, erkek egemen dilin dışından bir kanal mı açar kadınlara?
Hey histeri, öteki ne olacak, dil ve bu ikilem?

Wolf gibi, beni istediğin kadar hırpala ve bunu hiç kafana takma, de!

Histeri, kadınların içlerinde taşıdıkları çocuğu mu, yoksa yine abartıyor muyum hayatı?

Orta yaşı geçen bayanlar dikkat, histeri peşinizde, sakın yakalanmayın ya da yakalanıp ona, yaşamın tadını çıkartın.

Sendeki seni ortaya histeri çıkaracak, onun için aç kendini ona, çekinme.
Histerik erkekler, öyle saklanmayın bakalım kadınlarda, çıkın, çıkınız ortaya!...
Çocuk gibi küsüyorum bazen aşka, yoksa ben de histerik miyim?

Ben, bana; ben güçlüyüm, ben hakimim, ben üstünüm, diyorum, eyvah yine mi enselendim histeriye!

Ben aşka bağımlıyım, çocuğum aşkın kucağında, evet kesinleşti, seni histeri esir almış; o zaman esaretin tadını...

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..