Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '21

 
Kategori
Sağlık
 

COVİD GÜNLÜKLERİ-1. GÜN

 

Covid çemberi daralttıkça daraltıyor. Pazartesi keyifsizdim, vücudumda bir kırgınlık vardı. Doğrusu hiç aklıma gelmedi. Pazartesi akşamına doğru ise ateşim çıkmaya başladı. Eklem ağrılarım azdı. Tel, tel dökülüyordum.37,5 civarında ateşim vardı. Salı günü test yaptırdım sonuç; pozitif çıktı.

Hemen aradılar il sağlıktan, test sonucunun çıkmasının ardından. Her gün açıklanan pozitif rakamlardan biri de ben oldum şu anda. İlaç göndereceklermiş. Bekliyoruz.

Normal zamanlarda ben böyle bir şey için doktora bile gitmezdim. Ateş düşürücü alır biraz dinlenir sonra normal hayatıma devam ederdim. Belki de ilaç bile almaz bir ıhlamurla C vitamini takviyesiyle geçiştirirdim ama dedim ya normal zamanlarda. Şimdiki zamanlar kabul edelim pek de normal sayılmaz.

Her gün sayılar ekranlara yansırken kimse o sayılardan biri olacağını aklına getirmiyor. Doğum sayıları, ölüm sayıları, hasta pozitif sayıları. Durum başımıza gelince, olayın farkına daha iyi varıyoruz. Bin nasihatten bir musibet evla durumu yani

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..