Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Çözemedim sensizliği

Çözemedim sensizliği
 

Hislerim kör bıçak şimdi yalnızbaşına, kesip atamam ki bendeki seni birbaşına.


Ayışığım...
Pembe şevkatlim...
Beni çağırdığın yangın ormanlarında beklerim seni. Bir elin uzansa dolunaydan bana doğru, sımsıkı tutardım sükun karamsarlığımda.
Gözlerimi kapattığımda yüzüme çarpan huzur serinliğini, ayışığından bana yolladığın bir buse bilirim. Üşüsem de, gebersem de diken diken, hissetmem ben acı esen yeli, seni bekler iken. Bir inşirah, bir inşirah ki sorma gitsin üzerimdekini. Kutsallaştırılmış bir gül kokusu gibidir, senden gelen her çiğ damlası. Bir biz , bir de sensin düşsel odaklarımdaki yaralarım, hep senin için bu gönlü paralarım. Hislerim kör bıçak şimdi yalnızbaşına, kesip atamam ki bendeki seni birbaşına.

Battım, çıktım, paklandım içinde tüm pisliğin,
Etmişim içine sensiz yaşadığım bütün erdemliğin.
Bir öyle, bir böyledir bedenimi kaplayan çıplak özgürlüğüm,
Çözemedim sensizliği ayışığım...
Ne yazık ki şimdi kördüğüm...

Gökhan Cenker

Hatta ; gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..