Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Çözemedim

Çözemedim
 

Aşkın dili birse

sevdalar niye böylesi çeşit çeşit

Ama hüznün dili aynı

Çözemedim.

 

Güzel insanların yüreği birse

haller ve diller

niye böyle çeşit çeşit

Ama kötülerin dili aynı

Çözemedim.

 

Ya paranın gücü ve işlevi

O da birse

neden böyle çeşit çeşitler

Ama ticaretin yalan dolanları da hep aynı

Çözemedim.

 

Ve tek tanrılı dinler

Hepsinde yüce Tanrı aynı ve birse

Onun dini neden tek değil de

Şeytanın ki tek

Onu da çözemedim!

 

(Çoğu zaman yaptığım gibi gökyüzüne baktım yine... Hava kapalıydı. Bulutları düşündüm: O uzun mesafeleri katederlerken  çoğu zaman biraradaydılar ama yağarken tek, buharlaşınca da hiç olduklarını anımsadım! Ta ki yeni bir bulutçuğa dönüşene dek. Bunu çözmüştüm.)

İ.Ersin Kabaoğlu,

14 Eylül 2012, Ankara

 
Toplam blog
: 366
: 2333
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

Samsun/Ladik doğumluyum. Çocukluğum ve ilk gençlik yıllarım babamın görevi gereği ülkemizin Orta ..