Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÇÖZÜM SENDE TÜRK HALKI

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Seni dinliyorum

Sözlerinden çıkardığım

İçinden çıkılmaz haldesin

Sevgili Türk Halkı

Özellikle

Pahalılık seni harap ediyor

Pahalılık

Seni başka bir şeyle uğraşamaz hale getirmiş

Yaptığına bakıyorum bir de

Şaşırıp kalıyorum

Sadece ağlanıyorsun

Sevgili Türk Halkı

Sadece ağlanıyorsun

O kadar

Bu da

Seni iyi bir yere götürmüyor

Sen yine

Durmadan ağlanıp duruyorsun

Yaklaştığın yer uçurum

Bu durumdan kurtulamazsan

Uçurum seni yalayıp yutacak

Bunu bil

Sevgili Türk Halkı

 

Benim

Sana öğüdüm şu sevgili Türk Halkı

Sen

Öncelikle kendine geleceksin

“Ben ne yapıyurm ya” diyeceksin

Çözümün bu olmadığını anlayacaksın

Ve

Sevgili Türk Halkı

Çözümün

Ezilmişlerin birliğinden geçeceğini göreceksin

Tüm ezilmişleri

Birlik olmaya çağıracaksın

 

Şunu bileceksin

Ezilmiş Sevgili Türk Halkı

Ezilmişlik kader değildir

Ezilmişlik karşı koymayıştandır

Ezilmiş

Demokratik tepkilerle

Ezene karşı koyacak

Ezeni yaptığından caydıracak

Ezenin de

“Ben de bir insanım

İnsanı ezmek bana yakışmaz”

Demesini sağlayacaksın

Ezeni ezmekten vazgeçireceksin

Ezilmeden

Dimdik ayakta duracaksın

Yapacaksın yaptıracaksın

Çünkü

Sevgili Türk Halkı

Bu ülkenin sahibi sensin

Bunu bilecek öyle davranacaksın

 

Bu konuda

En etkin yol canlarım

Muhalefete yaklaşıp

Muhalefetin de

Ezilmişleri düşünüp

Ezilmişlerle birlikte

Çaba sarf etmesini sağlamaktır

 

Seni

Israrla bu yola davet ediyorum

Sevgili Ezilmiş Türk Halkı

Gel

Gir bu yola

Kurtar kendini şu ezen kesimden

Yaşa şü ülkede huzur içinde

 

Çözüm sende Sevgili Türk Halkı

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..