Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çözümsüz problemlerim var.

Çözümsüz problemlerim var.
 

-Hayırdır oğlum, ne o? Bakıyorum saç baş yoluyorsun

-Sorma anne bir türlü bulamadım şu sorunun cevabını bir de sen baksan.

-Ne o? Iyyy matematik, vallahi hiç anlamam.

-Hadi be anne. Bir baksan benden daha iyi yaparsın hiç değilse.

-İyi. Bakalım madem... Hmmm ne diyor? Ayşenin annesi 23 yaşındadır, Ayşe 9 yaşındadır. Kaç yıl sonra yaşlarının toplamı, yaşlarının farkının 3 katı olur?

-Hıh, tamam o soru işte. Çözebilirmisin anneciğim.

-Yok valla, daha ne sorduğunu bile anlayamadım dur bir daha okuyayım...Hmmm annesinin yaşından Ayşenin yaşını çıkartacaksın herhalde, farkı diyor çünkü. En iyisi babana soralım biz.

-Hayatım şu soruya bir bakarmısın yapamamış çocuk.

-Bunu mu? Çok basit yaşlarının farkını bulacaksın 23-9=14 sonra 3 katı dediğine göre üç ile çarpacaksın. Sonra da...

-Bence bu soru yanlış.

-Neden yanlış olsun?

-Kadın 14 yaşında anne olmuş bir senede öyle böyle desen bu kız 13 yaşında mı evlenmiş? Saçma bence.

-13 yaşında evlenen yok mu sanıyorsun sen?

-O eskidenmiş tarlada çalıştırmak için basıyormuşsun başlık parasını daha çocuk yaşta alıyormuşsun kızı. Şimdi öyle mi ya? Böyle şeyleri okutuyorlar çocuklara yabancı filimlerde de izliyor , özeniyorlar sonra da 13 yaşında cinsel hayatları başlıyor, daha çocukluklarını yaşamadan erişkin oluyor çocuklar.

-Ya ne alakası var? Bu sadece bir soru. Merak etme çocukların dikkatini çekmemiştir o.

-Sen öyle zannet. Bizden çok daha dikkatli onlar.

-Yahu dur da çözelim şu soruyu. Hem belki Ayşe adamın ilk karısındandır.

-Bence değil. Kızın üvey annesine oturup problem mi yazacaklar dikkatsizlikten bence.

-Üvey annedir o, üvey

-Bence değil

-Üveyyyy.

-Değilllll.

-Anne!...

-Efendim oğlum.

-Sorunun cevabını buldunuz mu?

-Dur çocuğum yaa, daha Ayşenin kimden olduğunu bulamadık ki. Nerede kaldı sorunun cevabı?
 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..