Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '14

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
149
 

Cozurtuyorum

Cozurtuyorum
 

Yine arada bir cozurtuyorum.

Yavaş yavaş deliriyorum kimse farketmesin diye

Niye yazıyorum ki diyorum.

Niye konuşuyorum ki onunla bununla.

Ya bu şarkılar...

Matah bir şey gibi...

Niye okuyorum başkalarının yazdıklarını

Aşk hani

Çok korkuyorum

Hani şu sonuna doğru umutlandıranlardan

İnsan çok uzun yaşamıyor

Bak nasıl biliyorum bütün bunları

Akıllıyım ben

 

Sadece ego kaldı

Sen yoksun

ben yokum

O yok

O daha çocuk

Ona dokunmayın

Duygusal hiç bir şey yok

Hadi yarışalım

Ama ben koşamam

Çok yorgunum

Bu güzel şarkı bitmese

 

Aşırı yüklenmeden olmuşum böyle

Fazla seyirci kaldı her şey

Sigaradan oldu da diyorlar

Kimi duygusallıktan

Büyük söz söyledin diyorlar

Diyorlardı eskiden

Şimdi onlar da yoklar

Yanlış yol

Yanlış merdiven

Yanlış enlem diyesim var

Dil biliyorum ben

Fransızca da bilseydim belki

biliyorum ama çat pat

Yeterli değilmiş

Sudan sebeplere dikilesim var

 

"Aman olur yahu" diyorum arada bir

İlk defa mı hayal kırıklığı

Derimi kazıyorum sonra geceleri üstümden

Kaşınır gibi

Beyin kaşınması sonra

Oturunca kalkamıyorum

Yatınca uyuyamıyorum

Ben kendimden nefret ediyorum bazen

O zaman beni sevenleri görünce hayret ediyorum

Kendimi suçluyorum bir çok şey için

Suçlamazmış gibi yapıyorum

İnsancıl bilinç azalıyor

Çoktan tükenmiş kelimeler

Büyük kelimeler vardı eskiden

Ben küçük kelimeler biliyorum

Evet, hayır, aşk, bir, iki, üç

Dudaklarımda demir parmaklıklar

En derin dehlizlerime atıyor beni gardiyan

Bir ip bulsam

Assam kendimi

Kurtalacağız hepimiz belki de

Kapının dibine yığılıyorum

Ellerim kucağımda

Bakışıyoruz

Çok karanlık arkadaşlar çok...

 

İçimdeki bütün yaralar kanadı işte

Varmış gibi yok oluyorum

Benim hobim çok

Kendimi meşgul edersem

Kurtulurum ben

Kurtulurum hastalıklı düşüncelerden

Mutsuz eden insanlardan

Öfke de var

Bir anda yayılıyor

Hakim olmak lazım

Biliyorum, unutuyorum

 

Ben ne diyorum

Ben ne söyleyecektim

Kimsede benden bir iz yok

Anormal olan neydi

Çalmayan telefonum

Fırlatıp atacaktım kıyamadım

Suyu açtım

Ellerimi altına koydum

Buruşuncaya kadar baktım

Ben kötü birimiyim

Korkmaya başladım

 

O çocuklar ezilecek

İnsanlar kör

Ne yaparsanız yapın farketmeyecek

Pankarta 59 yıl

Aşk ile öldüren tutuksuz

Mollalar da maaşlı

Küçük kız kendi isteği ile kendine tecavüz

Bangoda çatal kaşık bıçak

Bıçak... bıçak... bıçak...

Ne kadar sivri ucu

Birde kırık şişe parçaları geliyor aklıma

Aklımın sınırları zorlanıyor

Şu karşıki dağlar da hep aynı

Bir "of" diyesim var

 

Biraz acı olsa da

Gülümseyebiliyorum hala

Millet şakka da şukka da

Hayatın repliklerini ezberleyemedim

"Hayat bu" diyorum arada bir

Yetmiyor

Biri bağırıyor

İçim kaldırmıyor bu çığlıkları

Cozurtuyorum

Kayış yanığı kokusu duyuyorum

Kalkıp bakıyorum aynaya

Yine karşımda ben

"Ulan" diyorum "ne zaman kalkıp dikildin karşıma sen"

Bu yazının noktası virgülü de yok

Anlatamadım yine hiç bir şeyi ben

Anlatamadım

Anlatsam ne olacak ki zaten.

  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 268
Toplam yorum
: 1541
Toplam mesaj
: 12
Ort. okunma sayısı
: 574
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster