Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '14

 
Kategori
İnançlar
 

Cuma sohbeti

Cuma sohbeti
 

Yaşamın hengâmesi, ülkenin bitmez tükenmez sorunları. Hele bir de üzerine dostların sitemi geldi mi… İnsan öyle bir yoruluyor ki, sormayın.

İyi ki bizi bizden iyi bilen, bizi bizden çok seven, biz kaçsak da bize asla küsmeyen bir irade var.

Bugün Cuma. Beyoğlu’ndan Üsküdar’a. Aziz Mahmud Hüdai Hz.’nin kabrine, kalbine bir yolcuk. “Sen, sarayında otururken, dışarıda tebaan aç mı susuz mu? Şu kış günü sobasında var mıdır kömürü? Bilmezken, ben nereden bileyim, elindeki akrep mi? Yoksa fil mi?” diye, devrin padişahına ve padişahlarına ders veren, yol gösteren, halk ile hak arasında köprü olan eşsiz abidevi bir şahsiyet. Aziz Mahmud Hüdai.

“Kim benim kabrimi ziyaret ederse, ateşte yanmasın, suda boğulmasın, kıyamete dek bizim korumamız altında olsun” diyen, yüce gönüllü insan. Hani “Şehitler Ölmez” ya, hani ölü olan bizizdir aslında. Görmez kör gözlerimiz hakikat ile gerçeği.

Bıraktım bugün tüm işi gücü. Öyle yorgun ki kalbim. Sanırsın, büyük bir savaştan kaçtım şimdi. Harap, yıkık, virane. Kırık dökük kalp kristal tanecikleri ile.

“Hey usta ben geldim! Avucumda yüreğim. Al ne olur? Ver bana yenisini.”  

Cumanız hayr olsun. Sizi dosta taşıyacak yâr ve yârenlerle birlikte olun. Hoş sohbet ile hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..