Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Cumartesi Gününüzü Bize Ayırır mısınız?

Cumartesi Gününüzü Bize Ayırır mısınız?
 

Değerli arkadaşlar 25 Şubatta yeni bir yönetim oluşturduk. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi bu dönemde daha etkin çalışmalara imza atacak.

10 Mart Cumartesi Günü Saat 12.00’da Dernek Merkezimizde 8 Mart Dünya Kadınlar günü nedeniyle Yönetim kurulu Üyemiz Mekkiye ULUDAĞ Genelde Kadınların, Özelde Engelli Kadınların, yaşadığı sorunları anlatacak.

Saat 13.00’da Dokuz Eylül Üniversitesi Öğrencileri bizlere Öyküler okuyacak. Ve Gönüllü Üniversite Öğrencilerimiz derneğimizde Ekpss kursu verecek.

Sizleri’de aramızda görmekten mutluluk duyarız. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi Yönetim Kurulu.

Salih Arıkan;Tel: 0506 514 96 93

Adres: Pazaryeri Mahallesi 943.Sokak.No:65 Basman-Konak-İZMİR

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..