Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Cumartesileri film yasaklanmış!

Cumartesileri film yasaklanmış!
 

Tabii ki başlık sadece benim yorumum. Ben TV kanallarımızın yayın akışlarının nasıl ayarlandığını bir türlü anlayamıyorum.
1- Ülkemizde resmi hafta tatili pazar günü
2- Cumartesi akşamları insanların en fazla TV başında geç saatlere kadar vakit geçirdikleri gün
3- Pazar akşamları insanların bir sonraki sabah başlayacak iş zamanına hazırlık evresi
4- Pazar akşamları insanlar ertesi gün sabah çalışacakları için erken yatacaklar

Şimdi yukarıda yazdığım 4 madde, genelleme yaparsak doğru değil mi? Benim anlayamadığım, bunlar doğruyken, tüm TV kanalları aralarında anlaşmışcasına cumartesi akşamları kaliteli film yayınlamıyorlar. Hatta hiç film yayınlamıyorlar. Ya talkshow programı, ya da dizi tekrarları yayınlanıyor. Pazar akşamları ise saat 24.00'ı geçtikten sonra bile film yayınlanıyor.
Neden?
İzlenmesin diye mi?
Yani Pazar akşamı 24.00'dan sonra yayınlanan film, cumartesi yayınlansa daha fazla izlenmez mi?
Ben bunu anlayamadım. Anlayabilen varsa lütfen bana açıklasın...
 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..