Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Cumba'dan silkelenirken acılar

Cumba'dan silkelenirken acılar
 

Kırgınlığım rüzgârlarda can çekişir iken

Bir çocuğun masumiyeti kadar saflık dolu

Tüm insanlar acılar içinde kıvranırken

İyilerin sessiz kalmasındandır bu acılar

Cumba'dan silkelenir iken acılar

Yalnızlıkları bozuyorum isyanımda

Bozuyorum ama daha kokusunu duymadan

Biliyorum küf kokuyor yalnızlık

Bozmasam suç, onunla kalsam pişmanlık,

Sessizlik diz boyu

Kahır umman denizden

Dağalama yüreğimi ey gurur

Elde edildiğinde kıymet kazanır sanılır

Elde etmek için çekilen emek sonunda

Bakılınca boş olan gurur, sana dokunmak

Fırtınalarda çile çekmek savrulmaktır karanlıklara

Var git uzaklara

Bırak beni lütuf deryasında baş başa

Sen ıztırar içinde kal

Aciz, fakir muhtaç halin ile kal sonsuza kadar

Ben kalayım dua ile kalbi kırıkların istinatgâhı

ızdırap ile kıvrananların sığınağı

Engin merhametin sahibi Rahman ile

Dua ile kalayım.

Tüm bedenimi içtenliğin gerçeğin hakikatin ummanında

kalibrasyonda geçireyim

Rabbim dinimi satrettiğim için desin

Günaha girerken istemeden

Hicap duyuyordun pişmanlıkla

Dinimi sat rettin, sat rettin, hicap duydun

Ben de seni afettim, afettim.

Ben de aşk ile iman ile diyeyim

Ey gözlerin görmediği zihinlerin zan ve bakışların

Anlamakta aciz kaldığı Rahman Rabbim

Ehli imana düşmanlık yapanların ve tüm şerlerin

Şerlerine karşı

Düzenbazların düzenbazlığından

Düzenbazlığına karşı senin o zarar verilmeyen

Himayene al endişe ve tasalarımızdan uzaklaştır

Ve senden uzaklaştıran

Bütün kayıtlardan cümlemizi uzaklaştır

Ve bizleri koru diyeyim

Salatı selam ile.

 

Satrettin: Dinin başı, önderi

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..