Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '20

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
106
 

Cümbür cemaat dönüyoruz!

         Aslında başlık cümbüş cemaat olacaktı ama Kovit  sürecinde "ulan milletin derdi ne, bunların derdi

ne!" türünden eleştiri almayalım dedim!

         Dün gece yarısı Facebook ortamından duyurdum herkese!

         " Milliyet Blog'a dönüyoruz arkadaşlar!"

         Cevap yazan arkadaşlar bu davetimi olumlu karşıladılar! 

         Çoğu uyuyor zaten! Bugün cevaplarlar!

         Millette "yazalım bir şeyler ; ferahlarız en azından!" türü bir isteğin olduğunu sezmiştim!

         Milletin duygularını anlama konusunda özel bir yetim olduğu malümunuzdur!

         Ama benim duygularımı anlama konusunda... neyse ya!!

        Hoş geldik!

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Az'a kanaat edip devam edeceğiz!!

ali açıköz 
 14.09.2020 15:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 456
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster