Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '17

 
Kategori
Deneme
 

Cumhurbaşkanı Doğru Söylüyor, 1940-2000 Yılları Arasında Türkiye’de Hiçbir Şey Yapılmadı

Cumhurbaşkanı Doğru Söylüyor, 1940-2000 Yılları Arasında Türkiye’de Hiçbir Şey Yapılmadı
 

Kayıp yıllar diyorum ben ve rahmetli Atatürk ülkeyi boşuna kurtarıp bunlara teslim etti. Şimdikiler dinle vatanla işi götürüyorlar ya o zaman da Atatürk’le Cumhuriyetle halkı kandırıyorlardı. Ben canlı tanık, birilerine yaranmak için Atatürk’e ve Cumhuriyete laf söyleyecek adam değilim.

Ne yapıldı, Allah aşkına ne yapıldı? Bugünkü eğitim sistemini eleştiriyorsunuz, sizin eğitiminizde ne vardı; “Ali topu tut”

60 yıl cumhuriyetin mirasıyla idare ettiler. 60 yıl “İzmir’in dağlarında çiçekler açar” diye milleti uyuttular.

O görkemli kurtuluşun devamı gelmedi… AKP’ye kızarak gerçeklerin üstünü örtemezsiniz, bu iki konu ayrı, kendimize de özeleştiri yapmamız lazım. Gerçek şu ki Almanya’ların, Japonya’ların alıp başını gittiği (savaşlar yaşamalarına rağmen) 60 koca yılda sırtüstü yattık.

Komünizmle uğraştık, yok milliyetçilik masalları… Birisi de ben isem (Bilmeyenler için gençliğimde Turancıydım) yok dış Türkler filan, önce sen kendini kurtar değil mi? Şimdi AKP’nin din için yaptıklarını bizler o zaman Türklük için yapıyorduk.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..