Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Cumhurbaşkanı Doğruya Gelmeli

Bakın canlarım

Beni dinleyin şöyle can kulağıyla

Ben

Siyasi olarak siyaset konuşmuyorum

Ben şunu istiyorum onu söylüyorum

Ülkemde doğru siyaset yapılsın

Ülkem                                                       

Doğru siyaset yörüngesinde

Güzel çok güzel yönetilsin

Ve

Ülkem böylelikle güzel ülke olsun

Önder ülke olsun

Dostları çok olan

Düşmanı hiç olmayan bir güzel ülke olsun

Türk tarihi

Başarılarla dolu bir tarihtir

Bu başarılar da

Barış ve huzur çalışmalarıyla gelmiştir

Osman Turan Beyi okuduğumuzda

Bu gerçekle yüz göz oluruz sadece

Ben diyorum ki

Bizler böyle bir soyun devamıyız

Öyleyse

Barış ve huzuru

Öncelikle yurdumuzda yaşayacağız

Yurdumuza barış ve huzuru

Doğru siyaset getirecek

Bunu iyi bilelim

Cumhuriyet yönetimi halk yönetimidir

Halkın seçtiği kimseler

Halkın huzurunu ve mutluluğunu

Sağlamakla görevlidirler

Seçilmiş kimseler

Asla siyasi kavga içine giremezler

Halk yönetimi tanımınca

Siyaset partiler arası rekabetle çalışır

Asla kavgaya yer vermez siyasi yaşam

Bu aslında

Ayıptır hem de çok ayıp

Siyesi rekabet

Ben ondan daha güzelini gerçekleştiririm

O da şunu şunu şunu yapmakla olur diyecek

Bunu anlatacak kanıtlarını ortaya dökecek

Bu işte

Doğru siyaseti yaşamaktır

Bugün bakıyorum

Özellikle iktidar partisi AKP’ye

Ve onun başkanı Cumhurbaşkanımıza

Sağa sola çatmadan siyaset yapmıyorlar

Bu bana soğuk geliyor yanlış geliyor

Doğru siyaset yapmayı

Dışlamış görünüyorlar bunlar bana

Bu çağda bu tutum davranış yanlış

Bilimsel değil

Siyaset bilimdir ve bilim üzerinde yürür

Onun dışına çıktığı anda

İşler ters gitmeye başlar

Eleştiriler artar bu da iktidarı kızdırır

Sağa sola çatmaya başlar iktidar

Sonu hötü olur tabii

Bu açıklamalarımın ışığında

AKP ve onun Genel Başkanı Cumhurbaşkanımıza

Diyorum ki

Bırakın eleştiriden gıcık olmayı

Dönüp geriye bir bakın doğru mu acaba deyin

Doğruysa

Düzeltme yapın doğruya yürüyün

Bu size ölümsüzlük verir Sevgili AKP

Ve onun Genel Başkanı Sayın Cumhurbaşkanı

Adınız

Türk tarihine silinmeyecek şekilde yazılır

Var mı bundan daha güzel bir şey

Doğruya geleceksiniz

Doğru siyaset yürüteceksiniz

Ülke doğru ülke olacak

İnsanlar mutluluk olacaklar

Ne kadar güzel ve hayırlı bir iş hayali bile çok güzel

Dilerim

Sözlerim adresini bulur ve değerlendirilir

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..