Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '18

 
Kategori
Siyaset
 

Cumhurbaşkanının Bakış Açısı

Cumhurbaşkanının Bakış Açısı
 

Dalgalan sen de şafaklar gibi Alsancağım:)


Cumhurbaşkanımız
Olaylara değişik bakış açısıyla bakıyor
Kendine özgü bakış açısı bu
Siyaseti çok seviyor bir kere
Siyasetle yatıyor siyasetle kalkıyor
Her olaya siyasi bakıyor
Oysa siyaset seçilene kadardır
Siyasi seçildikten sonra devlet adamı olur
Devlet adamı da
Herkese eşit davranır
Herkese saygı duyar
Herkesten saygı görür
Ülke gündemini
Barış güdümünde geleceğe hazırlanmak
Olarak saptar
İnsan ilişkilerini en iyi duruma getirir
Herkes herkesle barışık olur
Ayrıştırıcı yaklaşımlar görülmez
Dayanışma ayağa kalkar
Ortak girişimler çoğalır
Üretim iyi hale gelir
İşsizlik özellikle genç işsizlik yok olur
Namerde muhtaç kalmaz
Herkes yarın güvencesi içine alınır
Benim Cumhurbaşkanında görmek istediklerim
Ayrıştırıcı değil barışık siyasete yönelmesidir
İşinde daima
Aklı kullanmasıdır
Ahlakı yüceltmesidir
Adaleti güvenli kılmasıdır
Adap yaşamasıdır
Ve işine aşkla bağlı olmasıdır
Şu
Suçlayıcı ayıplayıcı tavırlarından uzaklaşması gerekir
Ve sadece ve sadece kendi işini doğru yapan olmalıdır
Güzel düşünmeli güzelle buluşan olmalı
Ülkeyi nasıl daha güzel yaparım öykünmesinde olmalıdır
Bu yaklaşımlar
Seçilen parti başkanını
Bir sonraki her seçimde daha çok oy aldırır
Ben bakıyorum Cumhurbaşkanına
Bu gerçeğe uzak duruyor
Seçime hazırlanmayı çekişmeyle yürüteceğini sanıyor
Seçilmiş insan
Yeni seçimlerde yaptıklarını güvence göstererek
İleride daha fazlasını yapacağını söyleyerek yol alır
Bizim Cumhurbaşkanı bunu dışlıyor
Suçlama ayıplamayla işi bitireceğini sanıyor
Bu da Türkiye’yi geriyor
Olumsuz bir yapılanmaya sürüklüyor
Ben şunu iddia ediyorum
16-17 yıl ülkeyi yönetmiş parti başkanı
Yeni seçimde yüzde 90lara varan bir oy oranını garanti eder
Sen ülkeyi güzel yönetmişsen
Benim ne zorum var ki oyumu gidip başka partiye vereyim
Bu böyle
Son sözüm şu canlarım
Cumhurbaşkanı devlet adamı olduğunu yadsımadan
Görev yapmalı ve devlet adamlığı yörüngesinde kalmalı
Günlük siyasete dalıp çıkıp durmamalı
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..