Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanının Başat Görevi

Cumhurbaşkanın başat görevi
Ülkeyi barış ve kardeşlikte tutarak
Gelişmiş ülke yapmaktır
Bunun koşullarına gelince
İlk sırada
Ülke sevgisi olacak açık seçik
Ki
Ülkenin kılına halel gelmesin diyecek
Çok güzel düşünecek
Hem de çok çok çok güzel düşünecek
Düşünce derinliği kazanacak
Bilinir ki
Her türlü sorun derin düşüncede çözümlenir
Sonra
Güzel söylemlerde bulunacak
Tatlı dille söyleyecek söyleyeceklerini
Kırmadan dökmeden üzmeden
Bilinir ki
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır
Sonra canlarım
Çok güzel davranacak
Çok çok çok güzel davranacak
Öyle ki
Şahit olanlar hayranlıklarını gizleyemeyecekler
Sonra canlarım
Daima güzeli bekleyecek
Bilinir ki
Herkes beklediğine kavuşur
Güzel bekleyen güzelle
Çirkinlik bekleyen çirkinlikle buluşur
Bunlara ek olarak
Özsaygı gelişimini sürdürecek
En üst seviyede tutacak
Özdenetim gelişimini çok çok geliştirecek
Ağzından denetimsiz söz çıkmaz hale gelecek
Empati yapmada sorunsuz olacak
Kendisine yapılmasını istemediğini
Hiş kimseye yapmaz olacak
Ve canlarım
Sorun çözücülüğü çok öne çıkaracak
Her sorunu mutlaka çözecek
Bunun için
Yanında o sorunla ilgili deneyimli görevli taşıyacak
Bundan başka
İşbirliğine çok yatkın olacak
Her konuda işbirliği yapacak yapmak için hazır olacak
Halkçı karma ekonomiyi böylelikle hayata geçirecek
Şu da çok önemli
Görevlilerde bilme yapabilme olabilme yakın olabilme
Gelişmişliği arayacak
Bilinir ki
Her bilen bildiğini yapabilemez
Her yapabilen yapabilen olamaz
Kişi
Bilse yapabilse olabilse bile
Yakın olma ilişkisi taşımazsa
O kişiden hayır gelmez
Çünkü o kişi
Başkalarının mutluluğundan mutlu olmaz
O rabbanacı olur
Başkaları onu ilgilendirmez
Onun keseri hep kendine yontar
Ben canlarım
Son günlerde gördüğüm Cumhurbaşkanına
Bu yaklaşımları öneriyorum
Dinlesin beni uysun sözlerime
Görsün değer kazanmak neymiş
Gerçek karizma insanı ne de mutlu edermiş


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..